31.10.2023 14:20

Conduent тұтынушыларға қызмет көрсету үшін AI шешімін нарыққа шығарды

Conduent Incorporated (NASDAQ: CNDT) бизнес бағдарламалық шешімдерін әзірлеуші жасанды интеллект (AI) алгоритмдеріне негізделген жаңа шешімді ұсынды. Компания еңбек нарығындағы жағдайды және автоматтандырудың жаңа құралдарына қызығушылықты пайдалану мақсатында портфельді белсенді түрде кеңейтуде.
 
Conduent компаниясының жаңа шешімі CXNow деп аталады және қызмет ретінде байланыс орталығы (CCaaS) болып табылады. Ол тұтынушыларға қызмет көрсетуге арналған және бұлтқа негізделген байланыс құралдарын AI мүмкіндіктерімен біріктіреді. Ең алдымен, ол кез келген көлемдегі мемлекеттік мекемелердің байланыс орталықтарын жаңғыртуға бағытталған. Conduent мұндай клиенттерді cxnow шешімі модульділікпен және күтілетін шығындарды үнемдеумен тартады деп күтеді. Атап айтқанда, Conduent қоңыраулар санын 30% - ға және шикі қоңыраулар санын 70% - ға азайтуға уәде береді. Жалпы, шығыстардың күтілетін төмендеуі 40% - ға бағаланады.
 
Көптеген заманауи caas шешімдері сияқты, CXNow да көп арнаны, жылдам масштабтауды қолдайды және негізгі аналитикалық құралдарды қамтиды. AI мүмкіндіктері әртүрлі тілдерді қолдайтын диалогтарда жауаптар жасауды қамтиды.
 
Conduent соңғы бірнеше айда әртүрлі қаржылық ағып кетулерге байланысты шығындарды азайту бағдарламалық құралы сияқты бірқатар перспективалы шешімдерді енгізді. Компания әртүрлі елдердің көптілді аудиториясымен және қызметкерлер ұжымдарымен жұмысты автоматтандыруға және ұйымдастыруға сұраныстың артуының бенефициары бола алады.
 
Conduent көптеген Fortune 100 компанияларының серіктесі болып табылады, сонымен қатар өз шешімдерін мемлекеттік органдарға сатады.
 
30 қазандағы сауда-саттықта CNDT акциясы $3,2 болды.  Нарықтық капиталдандыру $696,77 млн құрады.