05.11.2023 11:56

Levi Strauss тұжырымдаманы өзгертуді жалғастыруда

Levi Strauss & Co. (NYSE: Levi), ең алдымен, джинсы брендімен танымал, өз бизнесінің тұжырымдамасын өзгерту жолында. Levi Strauss джинсыға аз тәуелді болу үшін киім ассортиментін кеңейтеді.
 
Дәстүрлі джинсы - ондаған жылдар бойы өзектілігін жоғалтпайтын киім, бірақ сонымен бірге сату көлемі сән үрдістеріне байланысты. Яғни, сән трендтеріне байланысты сатылымдар тек классикалық джинсы шалбармен шектелуі немесе джинсы киімнің кең санаттарын қамтуы мүмкін. Бұл Levi Strauss сатылымының циклдік сипатын тудырады және джинсы аз танымал болған кезде маркетингтік маневрлердің мүмкіндіктерін шектейді. Сондықтан бірнеше жыл бұрын киім өндірушісі тауарлар желісін кеңейту туралы шешім қабылдады.

Енді Levi Strauss брендінің дүкендерінде джинсы ғана емес, сонымен қатар ерлер мен әйелдерге арналған басқа да танымал киімдер бар: футболкалардан жылы курткаларға дейін. Осының арқасында компания коллекциялар жасауда көбірек еркіндікке ие болады және әр маусымның сән трендтеріне сенімді түрде сүйене алады, сонымен бірге өзінің негізгісінен шықпайды.тауарлар — джинсы. Жаңа тәсілдің артықшылықтары мен кемшіліктері бар. Артықшылыққа кеңірек ассортимент және сәйкесінше кең мақсатты аудитория кіреді. Бірақ сонымен бірге Levi Strauss басқа сән дүкендері сияқты тәуекелдерге ие болады, ең алдымен аудиторияның тез өзгеретін құмарлықтары. Әлеуметтік медиа найзағай жылдамдығымен белгілі бір стильдер мен киім элементтерін танымал етеді. Сонымен қатар, Levi Strauss сияқты компаниялар жылына бірнеше рет коллекциялар жасайды.
 
Levi Strauss-тың сатылымға деген жаңа тәсілі мәселені ішінара шешуге көмектесуі мүмкін. Компания бүкіл әлем бойынша өз брендімен дүкендерді сатып алып, тікелей сату моделіне қарай жылжуда. Компанияның мақсаты-тікелей сатылымдардың үлесін 55% - ға дейін арттыру, қазіргі кездегі тікелей сатылымдардың үштен біріне қарағанда. Бұл киім өндірушісіне үлкен ұтқырлықты және жаңа сән трендтеріне жедел жауап беру мүмкіндігін береді. Осылайша, жаңа Levi Strauss тұжырымдамасы белгілі бір пайда әкелуі мүмкін және джинсы сәніне тәуелділікті азайтады. Сонымен қатар, бұл жалпы сән үрдістерін және тұтынушылардың қалауының өзгеруін мұқият бақылауға мәжбүр етеді.
 
3 қарашадағы сауда-саттықта LEVI акциясы  $14,49 болды.