10.11.2023 14:17

PubMatic сандық жарнамасы күткеннен де жақсы сатылады

Pubmatic Inc. (NASDAQ: PUBM) жарнамалық платформасы үшінші тоқсандағы есепте Уолл-стрит күткеннен гөрі жақсы нәтиже көрсетті, бұл баға ұсыныстарының драйвері болды. PubMatic басшылығы уақытша макроэкономикалық қысымға қарамастан цифрлық жарнамаға сұраныс артады деп санайды.
 
30 қыркүйекте аяқталған тоқсанда PubMatic кірісі жылына 1% - ға қысқарып, $63,7 миллион долларға жетті, бірақ бұл күтілгеннен әлдеқайда жақсы болды $59,5 млн.
GAAP кірісі $1,8 млн немесе сұйылтылған акцияға $0,03 құрады, маржа 3% құрады. Салыстыру үшін, өткен жылы пайда $3,3 млн, акцияға $0,06, маржа 5% болды.

Макроэкономикалық белгісіздік және тұтынушылардың шығындарының төмендеуі жарнама нарығының баяулауына әкелді. Осыған байланысты, мысалы, екі жүзге жуық қосылған теледидар қызметтерін монетизациялауды қамтамасыз ететін pubmatic сандық жарнама қызметтерінің сатылымы төмендеді.
Компанияның негізгі өнімі — PubMatic SSP платформасы. Ол әртүрлі сайттардағы жарнамалық инвестицияларға арналған құралдар жиынтығын қамтиды: интернет-теледидар, бейне хостинг, мобильді қосымшалар, веб-сайттар және т. б.
 
PubMatic басшылығы компанияның кірісі 2023 жылдың төртінші тоқсанында өсуге оралады деп күтеді, өйткені цифрлық жарнамаға көшу үрдісі жалғасуда. Атап айтқанда, PubMatic платформасында үшінші тоқсанда 56 трлн жарнама көрсетілімі өңделді, бұл өткен жылмен салыстырғанда 33% - ға өсті. Белсенді баспагерлердің саны 11% - ға өсті, қазір платформада 1750-ден астам жаһандық Баспагерлер мен қосымшаларды жасаушылар бар.

Сонымен, үшінші тоқсанда PubMatic кірісі қосылған теледидар сегментінде жылына 3% - ға төмендеді, бірақ 2023 жылдың екінші тоқсанымен салыстырғанда 5% - ға өсті.
 
Төртінші тоқсанның қорытындысы бойынша PubMatic $76—$80 млн кіріс күтеді, бұл жылына орта есеппен 5% - ға өсуді білдіреді.  
 
9 қарашадағы сауда-саттықта PUBM акциясы $14,96 болды.