06.12.2023 00:42

Неліктен Sprinklr АТ жеткізушісінің акциясы есеп беру қарсаңында өсіп отыр?

Sprinklr, Inc. (NYSE: CXM) биржадағы сауда-саттық жабылғаннан кейін 6 желтоқсанда жарияланатын үшінші тоқсанның есебі қарсаңында оң есеп алды. Өткен есепте компания Уолл-стрит болжамдарынан асып түсті және ертеңгі нәтижеде оң динамика жалғасады деп күтілуде.

Ағымдағы қаржы жылының өткен екінші тоқсанында Sprinklr түсімнің $178,5 млн. дейін 18,5% -ға өсуін көрсетті. Компанияда ірі клиенттерді тарту қарқыны қысқарды - макроэкономикалық белгісіздік және АТ шығыстарының жалпы қысқаруы аясында. Дегенмен, ол кезде Sprinklr қызметтеріне жылдық шығыны $1 млн-нан асатын 5 корпоративтік клиентті қоса алған. Осылайша компанияның 120 ірі клиенті болды, олардың ішінде Microsoft, L'Oreal, Cisco, Samsung, Marriott және басқалары бар.
 
Қараша айының соңында Sprinklr клиенті Cosentino компаниясы болды, ол әртүрлі елдерде үй интерьеріне арналған экологиялық таза материалдарды сатады.

Ертеңгі есепте түсімнің $180 млн-нан астам сомаға дейін шамамен 15% -ға өсуі және акцияға $0,07 кірісі күтілуде. Нәтиже Уолл-стрит күткеннен асып түсуі мүмкін - компания екі жыл қатарынан көрсеткіштерді болжамдардан жақсы көрсетеді.

Sprinklr компаниясының негізгі шешімі - клиенттік тәжірибені басқарудың бірегейлендірілген платформасы (U-CXM) - компаниялардың клиенттерді ұстап тұру әрекеттерінің арқасында сұранысқа ие. Жас тұтынушылар жаңа брендтерге оңай ауысады, сән жаңалықтарын сынап көреді, бірақ олардың адалдығын сақтау өте қиын.
 
Sprinklr-дың артықшылығы контенттің, ең алдымен маркетингтің танымалдығын бағалауға арналған алгоритмдердің болуы болып табылады. Сондай-ақ, Sprinklr танымал әлеуметтік желілермен серіктестікке ие, мысалы, TikTok - ол үшін компания аудиторияның әртүрлі контентке қызығушылығын бағалау әдістемесін әзірледі.
5 желтоқсандағы сауда-саттықтың ортасында CXM акциясы $16,59 болды. Нарықтық капиталдандыру $4,49 млрд. болды