15.12.2023 11:55

Google жарнама жасаушылардың браузерді бақылау үшін cookie файлдарын пайдалануын шектейді

Google, Alphabet (GOOGL) бас компаниясы, өзінің Chrome браузерінде жарнама берушілер тұтынушыларды қадағалау үшін пайдаланатын үшінші тараптың cookie файлдарына тыйым салу жоспарының шеңберінде жаңа функцияны тестілеуді бастайтынын хабарлады.

Пилоттық жоба шеңберінде іздеу гиганты 4 қаңтарда бүкіл әлем бойынша Chrome пайдаланушыларының 1% үшін Tracking Protection деп аталатын функцияны іске қосады, ол әдепкі сайт аралық қадағалауды шектейді. Компания сондай-ақ 2024 жылдың екінші жартысында пайдаланушылар үшін үшінші тараптың cookie файлдарын пайдаланудан толық бас тартуды жоспарлап отырғанын хабарлады. Бірақ бұл нақты ақпарат емес, себебі жоспарларды іске асыру мерзімі монополияға қарсы проблемаларды шешуге байланысты. Еске салайық, компания Ұлыбританияның Бәсекелестік және нарық басқармасымен (CMA) даулы мәселелерді шешуге тырысады, ол Google-дың Chrome-дағы кейбір cookie файлдарын қолдауды қысқарту жөніндегі жоспарын зерттеуде. Қадағалау органы бұл сандық жарнамадағы салауатты бәсекелестікке кедергі болады деп алаңдайды.

Cookie файлдары - бұл веб-сайттар мен жарнама берушілерге жекелеген веб-пайдаланушыларды сәйкестендіруге және олардың қарау әдеттерін қадағалауға мүмкіндік беретін арнайы файлдар.

Жарнама берушілер әлемдегі ең танымал браузерде cookie файлдарын жоғалту олардың жарнаманы дербестендіру үшін ақпарат жинау мүмкіндіктерін шектейді және оларды Google пайдаланушы дерекқорына тәуелді етеді деп мәлімдеді. Cookie файлдарынан бірте-бірте бас тарту медиа-агенттіктерге, әсіресе жарнама берушілерге жеке ақпарат бере алатын агенттіктерге көбірек билік береді.

«2024 жылдың екінші жартысында" Қадағалаудан қорғау "іске қосылғаннан кейін жарнама берушілер пайдаланушылардың желілік белсенділігі туралы ақпарат жинай алмайды және оларға өзекті контекстік жарнама ұсына алмайды. Google мұны пайдаланып, пайдаланушылардың желілік белсенділігі туралы деректерді монетизациялауға тырысуы мүмкін, бірақ бұл жағдайда оларға АҚШ-тың монополияға қарсы органдарының мақұлдауын алу өте қиын болады. Бүгінгі күні нарықтың бұл жаңалыққа елеулі реакциясын күтудің қажеті жоқ деп ойлаймын, себебі әзірге осы функцияны тестілеу басталады және оны реттеуші органдар мақұлдайды», - дейді Freedom Finance Global сарапшысы Владимир Чернов.