20.12.2023 12:53

General Motors және Toyota қауіпсіздік жастықтарына байланысты ауқымды қайтарып алу қаупі бар

General Motors (GM), Toyota Motor (TM) сияқты ірі автоөндірушілер, сондай-ақ қауіпсіздік жастықтарының екі өндірушісі бүкіл ел бойынша 52 млн-ға жуық қауіпсіздік жастығын кері қайтарып алуды талап ететін американдық қауіпсіздік реттегішімен келіспейтінін мәлімдеді.

АҚШ-тың Ұлттық жол қозғалысы қауіпсіздігі басқармасының (NHTSA) өкілдері қазан айындағы тыңдауда екі өндіруші, ARC Automotive және Delphi Automotive шығарған үрлемелі жастықтар кері қайтарылып алынуы тиіс, себебі олар жарылып, металл сынықтарымен денсаулыққа зиян келтіруі мүмкін. Реттеуші авария салдарынан бір адам қаза тауып, жетеуі жарақат алған жағдайға дәлел ретінде сілтеме жасайды, бұл істі сегіз жыл бойы тергеген. Егер кері шақыру басталса, ол АҚШ тарихындағы ең ірі шара болады.

Автоөндірушілер бұрынғысынша жастықтардың жарылуына байланысты тәуекелдер өте аз екенін айтып, зерттеу нәтижелеріне күмән келтіреді. Оқиғаның қайталану ықтималдығы, NHTSA бағалауы бойынша, келесі 33 жыл ішінде бір жаңа алшақтық орын алады. Ықтимал қауіп туралы көпжылдық пікірталас тудырған жастықтағы инфляторлар 2000 жылдан бастап 2018 жылдың басында он екі автоөндіруші шығарған автомобильдерде пайдаланылды. Ford, Mercedes-Benz, BMW, Hyundai, Kia және Porsche де реттеушінің ресми процесі аясында қарсылық білдірген.

NHTSA компанияларды мамыр айында қауіпсіздік жастықтарын ерікті түрде қайтарып алуға шақырды. GM 1 миллион жастықты кері қайтарып алды және АҚШ-та тіркелген 300 миллионнан астам автомобильдің 15% -на дейін кері қайтарылады деп хабарлады.

Автоөндірушілер кері қайтарып алуға қарсылық білдірсе де, реттеушілер берілмейді. NHTSA өкілі Джем Хатипоглу қазан айындағы тыңдауда жастықтардың жарылу ықтималдығы төмен болғанымен, оның салдары «ауыр және ықтимал өлім-жітім» болатынын айтты.

«Егер NHTSA 52 мк жуық автокөлікті кері қайтарып алуға қол жеткізсе, бұл көлікті кері қайтарып алу көлемі бойынша тарихта екінші орын алады. Бірақ, шын мәнінде, үрлемелі қауіпсіздік жастығынан жарақат алу ықтималдығы соншалық, жүргізушілерге айтарлықтай қауіп төндірмейді. Менің ойымша, бұл жағдайда автоөндірушілердің имиджіне нұқсан келмеуі мүмкін, ал қауіпсіздік жастықтарын шығаратын компаниялардың акциялары арзандауы тиіс», - дейді Freedom Finance Global сарапшысы Владимир Чернов.