20.12.2023 16:59

Amazon рекорд орнатқан онлайн-шопинг көшбасшыларында

Екі жылдық құлдыраудан кейін онлайн-сатып алулар 2020 жылғы деңгейге қайта оралды. Amazon (AMZN) онлайн сатып алулардың көшбасшысы болып табылады және бұл көрсеткіш бойынша басқа ешкім онымен салыстыра алмайды. 2017 жылы халықтың 35% ғана Amazon олардың басты онлайн бағыты болып табылады деп мәлімдеді. Бүгінде бұл пайыз 74% -ға дейін өсті.

Америкалықтардың 57% Рождество сыйлықтарын сатып алу кезінде онлайн-шопингті таңдайды. 2006 жылы онлайн-сатып алуға респонденттердің жауаптары небәрі 18% болды. Бұған дейін тарихи максимумға 2020 жылы қол жеткізілген болатын, ол кезде 55% бұл ең жақсы бағыт деп жауап берген. Өткен жылы ол 51% -ға дейін қысқарды.

Өсудің себебі белгісіз, бірақ талдаушылар ол неғұрлым тиімді ұсыныстарды іздеу мүмкіндігімен байланысты болуы мүмкін деп болжап отыр, бұл инфляция мен табыстың төмендеуінің салдары болды. Интернетте көп қаражат жұмсайтын респонденттер тобында 50 және одан жоғары жастағы, үнемдеуге алаңдаушы әйелдер бар. Биыл интернетте өткен жылғыдан көп ақша жұмсайды, табысы $30 мыңнан төмен адамдар және сыйлықтарға $200 жұмсауды жоспарлағандар, бұл $1300 орташа көрсеткішінен әлдеқайда төмен.