21.12.2023 10:28

Fedex тоқсандық есебі акциялардың шамадан тыс түзетілуіне әкелді

Fedex (FDX) тоқсандық есебі қалыпты теріс болып шықты, бұл акциялардың түзетілуіне әкелді. Дегенмен, Freedom Finance Global сарапшысы Сергей Глиняновтың пікірінше, шамадан тыс болып тұр.

«2024 ж. арналған кіріс болжамы. кіріс аздап төмендейді деп күтілгенімен (тіпті 2024 жылғы 1 қаңтардан бастап тарифтердің жоспарлы ұлғаюы аясында) түзетілмеді, бұл DRIVE шығыстарын қысқарту бағдарламасын неғұрлым тиімді іске асыруды білдіреді. Бұл компанияның одан арғы қаржылық нәтижесіне күмәндануға әкеледі, себебі көлік нарығы Amazon Logistics-пен бәсекелестіктің күшеюі жағдайында әлсіздікті сақтап отыр, ал менеджменттің бизнесті оңтайландыру жөніндегі жаңа ұсыныстары жеткілікті түрде айқын емес», - деп түсінік берді сарапшы.

Express сегментіндегі әлсіздік

Есепті тоқсанда сегмент түсімінің төмендеуі алдыңғы тоқсандағыдан төмен болғанына қарамастан (үш ай бұрын -5.6% - 9,4%), қорытынды нәтиже талдаушылар консенсусының болжамдарынан асып кете алмады және бағалау диапазонының төменгі шегі бойынша $10,25 млрд болды. Менеджмент сәлемдемелердің орташа көлемінің төмендігі (ADP) және сәлемдемеге қайта есептегенде кірістіліктің төмендігі (RPP) факторларының жиынтығына шағымданды. ADP-нің төмендеу қарқыны бір жыл ішінде сегментте -2% дейін сәл жақсарды (өткен тоқсанда -2,2%). АҚШ-та ADP-тің құлдырау қарқыны бүкіл тарифтік матрица бойынша, әсіресе сегмент шеңберінде АҚШ ішіндегі сәлемдемелердің шамамен үштен бірін құрайтын шұғыл емес жеткізілімде баяулады: құлдырау алдыңғы нәтижеге қатысты бар болғаны -3,5% -6,7% және 2023 жылғы ең жоғары белгі болды. 18% -дан астам құлдырады. Менеджмент тоқсан сайынғы қоңырауда мұндай үрдіске іс жүзінде назар аудармады және біз бұл шешімді қалпына келтіру тұтынушылық сұраныстың тауарлардан қызметтер жағына ығысуы аясында клиенттер үшін неғұрлым жедел жеткізудің неғұрлым төмен бағасы есебінен өзгелерге қарағанда белсендірек жүреді деп болжауға болады.  Осындай жағдай экспорттық қосалқы сегментте байқалады, өйткені ол тек қана эконом-тариф есебінен өсуде. Айта кетерлігі, дәл осы шешімде бағаның қарқынды өсуі орын алып отыр, ал басымдықты экспорттық жеткізілімде екі мәнді қарқынмен құлдырады. Сегмент бойынша RPP орташа алғанда қысқаруды жалғастыруда, алайда құлдырау қарқыны айтарлықтай баяулады, -1,8% дейін. Бұл негізінен 2021 жылмен салыстырғанда сұраныстың төмендігіне және отын үстемесінің төмендігіне байланысты.

Түзетілген операциялық маржа 1,7% дейін қысқарды. Менеджмент төмендеу Азиядағы баға үстемеақыларын және отынға үстемеақыларды төмендетуді, халықаралық операцияларда арзан тарифтерді жағына қарай жылжытуды, сондай-ақ пошта қызметтері бизнесінің әуе желілерінен жер үсті желілеріне ауысуын қоса алғанда, бірнеше уақыттық қиындықтардан туындағанын атап өтті және шығыстарды оңтайландыруға қарай жағдайдың одан әрі жақсаруын есептейді. Шығындар құрылымы бұрын күтілгеннен анағұрлым жоғары сұранысты болжады.

Ground сегменті түсім динамикасын сақтады

Сегмент $8,6 млрд табыс таба алды, бұл сарапшылардың бағалауы бойынша консенсусқа жақын. Қыркүйекте ADP-ті ұлғайту трендінің жалғасы болды (өткен жылмен салыстырғанда + 3%), бұған UPS-тегі ереуілдер ықпал етуі мүмкін, себебі қараша айында жеткізу өсімі 0% -ға дейін қысқарды. Сұраныс RPP-ны құлдыраудан ұстап тұрды және тарифтердің өсуі бір жыл бұрынғы сияқты сенімді болмаса да (бар болғаны + 1,2%) жалғасты. Негізгі драйвер - үйге дейін жеткізу және коммерциялық жеткізу.

Сегменттің рентабельділігі өткен жылғы деңгейден жоғары болса да, өткен тоқсанмен салыстырғанда айтарлықтай төмендеді (2,3 п.т.). Тасымалдау шығындары айтарлықтай өсті, бұл рентабельділіктің нашарлауының негізгі себебі болды: 2023 жылы жүйелі өсім өткен жылғы 3,1% -ға қарағанда 7,4% -ды құрады.

Freight тұрақты жоғары тиімділік сегменті

Сарапшылар күткеннен көп табыс тапқан жалғыз сегмент: кіріс $2,36 млрд болды, алайда жыл ішінде 3,8% -ға қысқарды. LTL-тасымалдардың споттық және келісімшарттық ставкаларындағы жағдайдың тұрақтануы аясында сегмент жөнелтімге кірістіліктің (RPS) 0,9% деңгейінде шамалы өсуін көрсетті. Бұл ретте жөнелтімдер көлемі (ADS) баяу қарқынмен (-5,1%) болса да қысқаруды жалғастырды. Рентабельділік 20,6% деңгейінде жоғары болып қалуда, бұл ағымдағы жағдайларда сегменттің айтарлықтай икемділігін білдіреді.

Жаңа бастамалар және болжамдарды жаңарту

Конференц-коллда компанияның CEO компаниясы логистикалық желіні қайта құру туралы жариялады, оны Tricolor деп атады. Бастама активтерді пайдалануды, инвестицияланған капиталдың тығыздығы мен рентабельділігін едәуір жақсартуға бағытталған. Нақты егжей-тегжейлердің аз екендігіне қарамастан, соның есебінен сегменттердің рентабельділігі жеке-жеке және тұтастай алғанда компанияда жақсарады, алайда бұл DRIVE және Network 2.0 бағдарламасына қосымша болып табылатыны анық, ол $4 млрд. 2025 жылға қарай шығыстарды қысқартуға бағытталған. 2024 ж. қорытындысы бойынша шығыстарды $1,8 млрд-қа қысқарту жоспарланып отыр, оның ішінде есепті тоқсанда $415 млн. іске асырылды Жақында компания басшылығының ұшқыштар үшін American Airlines өңірлік компанияларының біріне өту ұсыныстарын қолдайтыны белгілі болды, себебі авиатасымалдар нарығында сұраныс пен ұсыныстың теңгерімсіздігі байқалады.

2024 ж. қорытындысы бойынша басшылық түсім бір мәнді пайыздық санға қысқарады деп күтуде, бірақ бұған дейін түсім сол деңгейде қалады деп айтылған болатын. Дегенмен, EPS болжамы күшінде қалды. Қоңырауда қатаң шарттарға қарамастан, сатудың рентабельділігі (күтілгендей) өсуін жалғастыра беретіні атап өтілді. Үшінші тоқсан тарихи тұрғыдан ең төмен рентабельді тоқсан болды және бұл жолы маржаның біркелкі жақсаруы күтілуде.
Оң көрсеткіштен айта кетерлігі, байбектің көлемі 2024 жылдың соңына дейін ұлғайып, $1 млрд құрайды (капиталдандырудың 1,4%).