27.12.2023 13:29

Amazon ағымы Disney-ге қарағанда танымал болды: себептері мен перспективалары

Nielsen ұсынған жаңа есеп АҚШ-та Amazon ағындық қызметтерінің танымалдығының артқанын көрсетеді, ал Walt Disney ұқсас өнімдерінің танымалдығы төмендеуде. Бұл екі компания үшін не білдіреді?

Amazon.com Inc. (NASDAQ: AMZN) Prime қызметінің жазылушыларына арналған өзінің ағындық сервисін ұсынады. Дәл осы сервистің өсіп келе жатқан танымалдығы көрермендердің көбеюіне ықпал етеді. Walt Disney Co. (NYSE: DIS), керісінше, Nielsen мәліметтеріне сәйкес, жазылушыларын жоғалтады. Кейбір есептеулер бойынша, тек АҚШ-та Amazon-дың 160 млн-ға жуық Prime клиенттері бар (компанияның өзі бұл деректерді растамайды, бірақ жоққа шығармайды). Бұл ретте Walt Disney 46,5 млн Disney + жазылушысы және тек 43,9 млн Hulu клиенттері бар екенін хабарлайды. Компаниялар контент тұрғысынан тең бәсекелесе алмайтыны маңызды, бұл Prime-дың өсіп келе жатқан танымалдығын қамтамасыз етеді. Мысалы, Disney + және Hulu контент кітапханасы негізінен Walt Disney-ге тиесілі фильмдер мен сериалдардан тұрады. Өз кезегінде Amazon бірнеше түрлі көздерден контент ұсынады және компанияның өзіне қызықты кез келген контентті сатып алуға жеткілікті ресурстары бар.
 
Prime ағынының жоғары танымалдылығы Amazon үшін жақсы жаңалық. Бұл тек қана маңызды, себебі Prime қатысушылары интернет-платформада сатып алу мүмкіндігіне ие болады Amazon.com. Кейбір бағалаулар бойынша, мұндай клиенттер платформада Prime-ға қол қоймаған клиенттерге қарағанда екі-үш есе көп жұмсайды. Бұдан басқа, компанияның онлайн-сатып алу моделі анағұрлым дамып келеді және тауарларды сатудан пайда алу электрондық коммерцияның жалғыз мақсаты болып табылмайды. Компания веб-трафикті Amazon.com басқа тәсілмен монетизациялайтын жарнамалық бизнес құрады. Өткен тоқсанда компанияның жарнама бизнесінің көлемі $12 млрд-тан асты, бұл өткен жылмен салыстырғанда 25% -ға артық.

26 желтоқсандағы сауда-саттықта AMZN акциясы $153,41 болды.