24.01.2024 14:22
DDC Enterprise есебі: негізгі сәттер
3 айдағы жиынтық түсім RMB 77,686 млн ($11 млн) құрады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 17% -ға көп. 9 айда түсім 28% -ға өсіп, RMB 166,8 млн ($23,63 млн) болды.
Түсімнің өсу драйверлері Ready to cook (RTC) және Ready to eat (RTE) сегменттері болды, олар 3 шаршы метрде қосымша RMB 36,6 млн құрады, алайда Private label сегментінің түсімі RMB 25,2 млн-ға (-40% г/г) қысқарды, бұл мүмкін, табыс баптарын жаңа сатып алуларға және қайта жіктеуге негізделген. Сондай-ақ, сату арналарының көрсеткіштері қайта жіктелген сияқты. 9 ай ішінде онлайн сату 40% -ға, RMB 37,228 млн. дейін ($5,27 млн.) қысқарды. Қазір сатылымның 77% -ын құрайтын офлайн түсім RMB 129,58 млн ($18,36 млн) құрады. Компания өңірлер бойынша сату құрылымын ашпады, бірінші жартыжылдықтың қорытындысы бойынша үй нарығына түсімнің 87% тиесілі болды
Тауарлар мен қызметтердің өзіндік құны 3-тоқсанда RMB 56,9 млн ($8,07 млн) құрады, бұл 13,5% ж/г өсімге сәйкес келеді, жыл басынан бері өнімнің өзіндік құны RMB 122,9 млн ($17,4 млн) дейін 18,8% -ға өсті. 3 айдағы жалпы пайда RMB 20,734 млн ($2,94 млн), маржа 26,6% (+ 2,2 п.п.) құрады. 9 айдың қорытындысы бойынша жалпы пайда RMB 44,139 млн ($6,25 млн), маржа 26,4% (+ 4,1 п.п.) құрады.
Операциялық шығыстар 3-тоқсанда RMB 20,34 млн (-15% ж/ж) құрады. 9 айдың қорытындысы бойынша олар 49% -ға, RMB 54,538 ($7,73млн) дейін қысқарды, негізінен әкімшілік шығыстардың 36% -ға (олар барлық шығыстардың 54% -ын құрады) және акциялар негізіндегі өтемақылардың 87% -ға азаюы есебінен. Жеткізу шығыстары 47% -ға (операциялық шығыстардың 27% -ын құрады), маркетингке - 7% -ға төмендеді.
EBITDA көрсеткіші 3 айда RMB 1,01 млн ($0,143 млн) және 9 айда RMB 4,65 млн ($0,652) құрады, бұл тиісінше 1,5% және 2,7% рентабельділікке сәйкес келеді. Бұрын EBITDA көрсеткішінің рентабельділігі теріс болған.
3 айда таза шығын RMB 6,820 млн ($0,966 млн) құрап, 45% қысқарды. 9 айдың қорытындысы бойынша шығын RMB 15,773 млн ($2,23 млн) құрады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 85% -ға аз. Таза маржа -9,4% -ды құрады.
Жиынтық активтер ж/ж 9% өсіп, RMB 279 млн ($38,2 млн) болды. Банк берешегінің көлемі RMB 54,9 млн. дейін 7% қысқарды, 9 айдағы пайыздық шығыстар RMB 15,4 млн. құрады. Таза ақша қаражатының көлемі RMB 7,5 млн ($1,02 млн) құрады. Алайда, есепті күннен кейін елеулі өзгерістер болды, бұл сандар IPO-да алынған ($33 млн) және M&A-ға жұмсалған қаражатты қамтымайды ($9,3 млн сомасындағы мәміле туралы қаңтар айының басында жарияланды).
DDC өзінің жақында сатып алған, оның ішінде бұрын хабарланбаған сатып алулары туралы ақпаратты жария етті. 2023 жылдың 3 тоқсанында және 2024 жылдың 1 тоқсанында DDC төрт компанияны сатып алды, оның ішінде АҚШ-тағы дәмдеуіштер мен Қытайдағы қаптама өндіруші (сома мен сату көрсеткіштері көрсетілмейді), сондай-ақ американдық нарықта дәмдеуіштерді сататын Таиландтан компания (жылдық түсімнің көлемі $10 млн). DDC сондай-ақ осы жылдың қаңтарында мамандандырылған азиялық дайын тағамдарды (2023 жылғы түсім $11 млн) итальяндық өндіруші GL Industry S.p.A («GLI») 51% сатып алу туралы келісімге қол қойды.
«Біздің ойымызша, қысқартылған есептілікте біздің бағалауымызға әсер ететін фактілер жоқ. DDC сатылымдарының өсуі айтарлықтай серпінді, үй нарығындағы табыстар мен жаңа сатып алулар 2024 жылы кіріс шығыстардың өсуін басып оза отырып, екі мәнді өсу қарқынын көрсетеді деп күтуге болады. Компания рентабельділікті арттырып, оң операциялық кіріске және EBITDA-ға күтілгеннен бұрын шықты», - деп түсініктеме берді Freedom Finance Global сарапшысы Александра Шмидт.