12.02.2024 17:58

Stellantis италия үкімет тарапынан сынға ұшырады

Италия премьер-министрі Джордж Мелони мен Stellantis (STLA) бас директоры Карлос Таварес арасындағы ауызша қақтығыс инвесторлардың назарын аударды. Еуропаның үйдегі ұлттық автоөндірушілері жаһандық ойыншыларға айналып, өз мүдделерін қорғауға тырысуда.
Француз өндірушісі Peugeot Peugeot PSA, итальяндық Fiat және Детройт Chrysler-дің қосылуы нәтижесінде құрылған Stellantis бүкіл Италияның қажеттіліктерін жабады. Бірақ Stellantis өндірісті өзінің ауқымды жаһандық желісінің басқа елдеріне ауыстырған. Еуропалық зауыттарда Stellantis өндірістік қуаттарын пайдалану коэффициенті өткен жылы 56% -ды құрады, 2019 жылғы 64% -бен салыстырғанда, бұл Volkswagen көрсеткішінен 71% -ға төмен.
Stellantis өзінің артық өндірістік қуаттарын Рим және басқа елдердің үкіметтері тарапынан субсидиялар және саяси қолдау туралы келіссөздерде қысым тетігі ретінде пайдаланады. Америка Құрама Штаттарында мемлекеттік және федералдық шенеуніктер Таваресті Иллинойстағы Jeep зауытын жаппауға көндіру үшін субсидиялар ұсынды, ол енді жаңа орташа көлемді пикап жасау үшін пайдаланылатын болады.
Jeep жүк көліктері мен жол талғамайтын көліктерді шығаратын компанияның Солтүстік Америкадағы бөлімшелері топ пайдасының көп бөлігін әкеледі. Бейсенбі күні Stellantis 2023 жылдың қаржылық нәтижелері туралы есеп береді.
Қағазда Франция мен Италия Stellantis өндірістік жүйесінде тең көрінеді. 2023 жылы Stellantis Францияда 735 мың және Италияда 750 мың автомобиль шығарды.
Бірақ Stellantis Италиядағы жалғыз ірі автоөндіруші болып табылады, ал Франция да Renault компаниясына сүйене алады. AlixPartners мәліметтері бойынша, өткен жылы Италияда автомобиль өндірісінің жалпы көлемі Франциядағы 800 млн бірлікпен салыстырғанда 1,5 мыңға жуық автомобильді құрады.
Итальяндық шенеуніктер Таварестен жылына 1 млн автомобильге дейін Fiat өндірісін қалпына келтіруді талап етті. Итальяндық парламентте Stellantis құрған қосылу «шын мәнінде француздардың жұтылуын жасырып тастады» деп автоөндірушіге шабуыл жасады.
Stellantis-ті саладағы ең табысты компаниялардың біріне айналдырған Таварес, автоөндіруші «1 млн белгісінен қорықпайды, бірақ Рим өндірісті ұлғайтуды қолдауға өз үлесін қосуы тиіс - тұтынушыларға электр көліктерін сатып алуға ынталандыру, электр энергиясына шығындарды азайту және электр көліктері үшін зарядтау станциялары желісін дамытуды ынталандыру.
Таварес Stellantis-тің Италиядан немесе Франциядан шығу жоспары жоқ екенін, бірақ ол ұлттық қалауларға сүйене отырып, өнеркәсіптік таңдау жасамайтын жаһандық топ екенін атап өтті.