23.02.2024 12:15

ФТБ AT&T-дегі ақаудың себебін тексереді

AT&T (T) АҚШ-та мыңдаған пайдаланушылар үшін қоңыраулар мен мәтіндік хабарламаларды тоқтатып, федералдық тергеуді тудырған ақаулыққа киберқауыл себеп болмағанын хабарлады.

Оператор зардап шеккен барлық клиенттер үшін бірнеше сағаттан кейін сымсыз байланысты қалпына келтірді. Істен шығу 70 мыңнан астам пайдаланушыны қамтыды. Ақау желіні кеңейту кезінде пайдаланылатын қате процесті қолданудан және орындаудан туындады деп болжанады.

5G желісі бүкіл Құрама Штаттарда 290 млн адамды қамтитын AT&T компаниясы 10 сағаттан астам уақыт бойы қызмет көрсетудегі іркілістермен күресіп келеді.

Байланыс жөніндегі федералдық комиссия оқиғаны зерттеп жатқанын мәлімдеді, ал АҚШ-тың киберқауіпсіздік және инфрақұрылым қауіпсіздігі жөніндегі агенттігі (CISA) оның себебін түсіну үшін АТ&T-мен жұмыс істейтінін мәлімдеді.

Ақ үйдің баспасөз хатшысы Джон Кирби FBI мен Ішкі қауіпсіздік министрлігі (DHS) AT&T жұмысындағы ақаулықты зерттеп жатқанын мәлімдеді. CISA DHS бөлімшесі болып табылады.

AT&T акциялары күндізгі сауда-саттықта 2,4% -ға арзандады. Ажыратылған оқиғалардың саны шамамен шығыс уақыты бойынша 14: 47-де (1947 Гринвич уақыты бойынша) 3 255-ке жетті.

Сондай-ақ, ФТБ желінің істен шығуына байланысты компаниямен байланыста екенін мәлімдеді. «Егер біз қандай да бір қасақана әрекеттер туралы білсек, тиісті түрде әрекет етеміз», - делінген мәлімдемеде.

Сөндіру адамдардың 911 нөмірін теру арқылы шұғыл көмек қызметтерімен байланысу қабілетіне әсер етті.

Verizon, T-Mobile және UScellular пайдаланушылары да ақауларға тап болды, бірақ олар AT&T-ге қарағанда шектеулі болды.
2021 жылы реттеуші органдар 12 сағаттан астам уақытқа созылған пандемия кезінде T-Mobile-дің істен шығуын тексеруге $19,5 млн жұмсады және 20 911 мыңнан астам сәтсіз шұғыл көмек шақыруына әкелді.