28.02.2024 02:38

PubMatic жарнама нарығының әлсіздігіне қарамастан күтуден асып түсті

PubMatic Inc. (NASDAQ: PUBM) төртінші тоқсанның және 2023 ж. тұтастай күшті есебін жариялады Компания акцияларының баға белгіленімдері өткен жылы жаһандық жарнама шығындарының төмендеуі кезінде қатты құлдырауды бастан кешті. Алайда компания клиенттермен қарым-қатынасты нығайтып, өткен жылы еркін ақша ағынын рекордтық $53 млн. дейін арттырды.

Төртінші тоқсанда PubMatic кірісі жылына 14% -ға өсіп, $74,3 млн болды, GAAP таза кірісі $18,7 млн немесе бір акция үшін $0,34 болды.
Өткен жылдың қорытындысы бойынша PubMatic кірісі $267 млн-ға дейін 4% -ға өсті, пайда $8,9 млн-ды немесе акцияға $0,16 құрады, бұл 2022 жылғы $28,7 млн-мен және $0,50-мен салыстырғанда.
PubMatic $100 млн акцияларды сатып алу туралы хабарлады, бұл сатып алуға қалған сома ($15,7 млн) айналымдағы акциялардың шамамен 10% -ын құрайды.
 
Басты оң белгі PubMatic-тің рентабельділігінің жақсаруы болды. Цифрлық жарнамаға сұраныс өсуде.
Атап айтқанда, өткен жылы PubMatic платформасындағы белсенді баспагерлер саны 9% -ға өсті; мобильді және омниканалдық форматтардан түсетін табыс PubMatic жалпы табысының 80% -ға жуығына жетті.

Үшінші тараптың cookie файлдарына тыйым салу PubMatic бизнесіне зиянды әсер еткен жоқ. Өткен жылдың соңында таргетингтің 80% -дан астамы үшін cookie емес, басқа технологиялар пайдаланылды.

Ағымдағы жылы PubMatic түсім мен пайданың өсуін күтуде. Оның үстіне, 2024 жылы компания жылдық түсімнің өсу қарқынын 10-12% -ға дейін екі есеге арттырып, EBITDA көрсеткішін жақсартуды жоспарлап отыр.
 
Еске салайық, PubMatic-тің басты өнімі түрлі алаңдарда, соның ішінде веб-сайттар, видео хостингтер, интернет-ТВ сервистері және т.б. жарнамамен жұмыс істеуге арналған құралдары бар платформа болып табылады.
27 ақпанда сауда-саттық аяқталғанда PUBM акциясы $20,43 болды.