01.03.2024 17:42

8x8 клиенттермен жұмыс істеу үшін кезекті AI сервисін ұсынды

Компания - 8x8 Inc. (NASDAQ: EGHT) жасанды интеллект (AI) технологияларына қызығушылықтың артуын пайдалануға ұмтылады. Кеше 8x8 клиенттермен анағұрлым кең өзара іс-қимыл жасау үшін Engage деп аталатын AI жаңа шешімін ұсынды.


8x8 Engage - әдеттегі байланыс орталығынан тыс клиенттермен өзара іс-қимылға арналған мамандандырылған AI құралы. Мысалы, бұл ерекше қызметтерге қол қойылған VIP-клиенттер немесе жеке өзара іс-қимыл талап етілетін басқа да жағдайлар болуы мүмкін.


Шын мәнінде, 8x8 сауалнамалары бойынша, шамамен 60% сауалнамаға қатысқан фирмалардың үштен екісінің клиенттермен өзара іс-қимылы байланыс орталығы арқылы емес.


Байланыс орталықтарының қызметкерлерімен емес, мамандармен тікелей байланыс көп уақытты жұмсайды және автоматтандыруды қажет етеді. 8x8 бұл жұмыстың бір бөлігін Engage АИ өзіне алады деп үміттенеді. 8x8 өтініші бойынша Engage нарықтағы осындай мақсат үшін әзірленген алғашқы ИИ-құрал болып табылады.


8x8 қазірдің өзінде Engage-ді клиенттермен өзара әрекеттесу үшін платформасының интерфейсіне біріктірді, енді клиентті қажетті маманға «беруге» болады.


Engage АИ сөйлеуді талдай алады, коммуникацияның мағынасын жинақтай алады және деректерді ортақ базада сақтай алады. Кейінірек бұл ақпаратты талдау және болжау үшін бағдарламалық жасақтаманың көмегімен өңдеу оңайырақ.


 Жақында 8x8 клиенттермен өзара іс-қимыл қорытындылары бойынша қысқаша мәліметтер жасау үшін AI алгоритмінің бета-нұсқасын таныстырды. 8x8 осы бағытты белсенді түрде дамытады және ол ЖИ практикалық қолдану үшін неғұрлым перспективалы болып табылады. Қазіргі уақытта ИИ көптеген жағдайларда мамандарды алмастыра алмайды, бірақ клиенттермен жұмыс істеу кезінде көмекшінің нұсқасында пайдалы болуы мүмкін. Мұндай жағдайда ИИ ертеректегі коммуникациялардың, транзакциялардың мәнін жылдам еске салып, клиентпен жұмыс істеу перспективаларын бағалай алады.


29 ақпандағы сауда-саттықта EGHT акциясы $2,83 болды. Нарықтық капиталдандыру $349,28 млн. құрады