13.03.2024 19:22

GoPro көп экшн камераларын сүңгуірлерге сатқысы келеді

GoPro Inc. (NASDAQ: GPRO) осы аптада Кәсіби дайвинг нұсқаушылары қауымдастығымен (PADI) әріптестікте арнайы курсын жариялады. GoPro үшін — бұл сатылымның өсуі мүмкін бағыт, өйткені су асты түсірілімі клиенттерді тарту үшін дайвинг орталықтарына қажет.
Экшн-бейненің алғашқы танымалдығы артта қалды және GoPro тұрақты сату бағыттарын іздейді. Осының аясында PADI-мен серіктестік GoPro үшін айтарлықтай құнды болуы мүмкін.
PADI 6600-ге жуық дайвер орталықтары мен курорттық қызмет көрсету орындарын біріктіреді.
 Серіктестік аясында GoPro өзінің экшн-камераларын және бейнені редакциялау үшін Quik қосымшасын пайдалануды үйретеді. Пайдаланушылар бейне түсіруді, оны жариялауға дайындауды және өз әсерлерімен бөлісуді үйренеді.
Су асты бейнеконтент санының артуы тұтынушылардың аквалангпен суға түсуге қызығушылығын тудыруы мүмкін. Су арқылы кәдімгі смартфонға түсіру қиын, ал суқоймалар GoPro шешімдерін пайдаланушылардың едәуір бөлігі.
 Ақпан айында Калифрнияда PADI және GoPro ұйымдастырған іс-шара 600-ден астам еріктілер мен қатысушыларды тартты. Енді компания өз жазылушыларына PADI-де оқуға жеңілдіктер және Quik қосымшасын тегін пайдалану кезеңін ұсынады.
2023 жылы GoPro $1 млрд кіріске қол жеткізіп, 3 млрд экшн-камера сата алды. Ең оң көрсеткіш GoPro сервистеріне жазылушылар санының 12% -ға өсуі болды. Бұл неғұрлым табысты және тез өсетін сегмент, бірақ әзірге ол кірістің аз бөлігін әкеледі. Өткен жылы қызмет көрсету мен жазылудан түскен түсім 18% -ға $97 млн. дейін өсті.
GAAP шығыны $53 млн немесе бір акцияға $0,35 құрады.
13 наурыздағы сауда-саттықтың басында GPRO акциясы $2,21 болды. Нарықтық капиталдандыру $331,16 млн. құрады.