04.04.2024 11:22

Levi Strauss шығындарды азайту жоспарынан кейін пайда болжамын арттырады

Levi Strauss (LEVI) жұмыс орындарының қысқаруы және джинсы мен джинс киімдеріне неғұрлым агрессивті жеңілдіктер арқылы қаражатты үнемдеуге сүйене отырып, өзінің жылдық табыс болжамын көтерді.
Естеріңізге сала кетейік, бұған дейін Levi's өзінің жаһандық корпоративтік жұмыс күшін айтарлықтай қысқартқан болатын. Компания сондай-ақ Еуропадағы өз операцияларын шоғырландырып, Denizen бренді және аяқ киім кәсіпорны сияқты төмен маржалы бизнестен шықты.
Шығыстарды қысқарту жөніндегі осы қадамдардың барлығы компанияға қор нарығындағы өз позициясын қалпына келтіруге көмектесті, оның акциялары биыл шамамен 13% -ға өсті.
Киім сатушы бірінші тоқсанда $116 млн мөлшерінде қайта құрылымдау шығындарын тіркеді.
Компанияға тиесілі веб-сайт және дүкендер желісі арқылы Levi's киімдерінің жалпы сатылуы тұрақты валютамен 8% -ға өсті, бұл өткен тоқсанда 10% -ға өсті.
Levi's компаниясының бас директоры Мишель Гасс тұтынушыларға тікелей сату бизнесінде, әсіресе әйелдер арасында жақсы динамика байқалатынын айтты, оларды Levi's жаңа топтар, корсеттер және джинсы юбкалар арқылы кеңейтуді жоспарлап отыр.
Түзетілген пайда 25 ақпанда аяқталған бірінші тоқсанда бір акция үшін $0,26 болды, бұл күтілгеннен $0,21 жоғары.
Компания табысының қарқынды өсуі және болжамның артуы тұтынушылар арасында культтық брендтің қарқын алып келе жатқанын көрсетеді. Дегенмен, Macy's, Walmart сияқты дүкендерді қамтитын өздерінің көтерме каналдары арқылы Levi's сатылымдары тұрақты валютада 19% -ға төмендеді. Мұны сатып алушылардың қатаң инфляция жағдайында киімге аз жұмсай бастауымен түсіндіруге болады.