22.05.2024 11:03
XPeng есебі: негізгі сәттер
Компания менеджменті жасанды интеллектке назар аударатынын мәлімдеп, кеңейту жөніндегі жоспарларын ашты. CEO компаниясы қытайлық автомобиль индустриясында АИ-модельдерді қолдануда көш бастап келе жатқанын және XPeng көліктерінің жасанды интеллект технологияларын қолдауы арқылы компания әлемдік нарықта бәсекеге қабілетті модельдерді неғұрлым тиімді түрде шығара алатынына және өзінің қаржылық нәтижелерін жақсартатынына сенім білдірді. CFO бәсекелестікке қарамастан маржаны жақсартуға компания өнімдерінің ақылды технологияларын қолдаудың арқасында қол жеткізілгенін атап өтті. Менеджмент қоңырауда 3-ші тоқсаннан бастап өзінің Mona бюджеттік брендінің жаңа модельдері мен бірінші моделін, сондай-ақ сату көлемінің өсуіне емес, бәсекелестік жағдайында өнім сапасына назар аудара отырып, сату желісін 20 елге кеңейту жоспарын жариялады.
Арзандатылған платформадағы жаңа модельдерге көшу оң нәтижелерді көрсетеді, компанияның технологиялық сервистері түсімнің өсуі үшін жаңа драйвер бола алады. 1-тоқсанда электр көліктерін жеткізу саны MPV X9 танымалдылығының өсуі есебінен 21,8 мың бірлікті (+ 19,7% ж/ж) құрады, бұл ретте бір машинадан алынатын маржа бір жыл бұрынғы 2% -бен салыстырғанда 5,5% -ды (күтпеген шығыстарды есептемегенде 8,7%) және өткен тоқсанда 4,1% -ды (күтпеген шығыстарды есептемегенде 6%) құрады. Жалпы маржа бір жыл бұрынғы 1,7% және өткен тоқсанда 6,2% салыстырғанда 12,9% құрады. Менеджмент мұны шығындарды бақылаумен және компанияның модельдік қатарын жақсартумен түсіндірді жаңа модельдерге неғұрлым күшті сұранысқа байланысты төмен танымалдылыққа ие Р5 седаны үшін сатып алу бойынша өнім берушілер алдындағы міндеттемелер бойынша шығындар ішінара нивелирленген (жаңа модельдер шығару), сондай-ақ өзге де қызметтер маржасының 53,9% -ға дейін жақсаруы (ең алдымен техникалық зерттеулер мен әзірлемелер жөніндегі қызметтерден егжей-тегжейсіз) бір жыл бұрынғы 29,6% және өткен тоқсандағы 38,2% салыстырғанда.
Компанияның маржиналдылығы операциялық шығыстардың баяу өсуі есебінен едәуір жақсарды, бұл оңтайландыру мен ауқымның өсіп келе жатқан әсерінің арқасында мүмкін болды. Зерттеулер мен әзірлемелерге жұмсалатын шығыстар 1,35 млрд юанды ($0,19 млрд) құрады, бұл г/г-дан 4,2% -ға жоғары және жаңа модельдерді дамытуға жоспарланған шығындар кестесіне сәйкес. Әкімшілік шығыстар сатудың төмендеуі нәтижесінде франшиза бойынша дүкендерге комиссиялардың төмендеуі салдарынан, сондай-ақ жарнамаға жұмсалатын шығыстардың төмендеуі есебінен бұрынғы деңгейде 1,39 млрд юань ($0,19 млрд) сақталды. Басқа табыстар бабы бір жыл бұрынғы 0,03 млрд юаньмен салыстырғанда 0,35 млрд юаньды ($0,01 млрд) және өткен тоқсанда 0,35 млрд юаньды құрады, мұны компания мемлекеттік субсидиялармен түсіндірді. Операциялық маржа -25,1% (бір жыл бұрын -64,1% және өткен тоқсанда -15,7%) болды. Компанияның таза маржасы бір жыл бұрынғы -57,8% және өткен тоқсанда -10,3% салыстырғанда -20,7% құрады. Non-GAAP компанияның таза маржасы (Volkswagen-дің миноритарлық үлесін қайта бағалауды және акциялармен сыйақыны қоспағанда) бір жыл бұрынғы -54,8% -бен салыстырғанда -21,5% -ды және өткен тоқсанда -13,6% -ды (мемлекеттік субсидиясыз -16,2%) құрады.
Компанияның Гайденсі күтілгеннен төмен болып шықты. Компанияның 2024 жылғы 2-тоқсанға арналған болжамы Bloomberg консенсус-болжамына сәйкес 38,1 мың электромобильге қарағанда 29-32 мың электромобильді (өсуі 25% -38% г/г) құрады. Екінші тоқсанда компания 7,5-8,3 млрд юань түсімді болжап отыр (48%-64% -ға өсім), бұл нарық күтетін 9,2 млрд юаньнан төмен.
Freedom Finance Global сарапшылары «ұстап тұру» ұсынысын сақтап, XPEV акцияларының мақсатты бағасын $11,5-тен $11,9-ға дейін көтереді.