27.05.2024 15:57

Starbucks Қытайдағы баға соғысынан аулақ болуға тырысады, бірақ жеңілдік күресіне араласады

Жақында Starbucks (SBUX) екі ірі нарықта — АҚШ пен Қытайда сатылымның төмендеуіне байланысты инвесторлардың қысымы артып келеді. Сиэтлде орналасқан компания әлемдегі екінші ірі экономикада жұмыс істегенімен, оның бәсекелесі Lukin Coffee (LKNCY) 2023 жылы алғаш рет жылдық сатылым бойынша бірінші орынға шықты. Бұл ретте Қытайдағы Starbucks бас директоры Белинда Вонг компанияның баға соғысына мүдделі емес екенін айтты. «Біз жоғары сапалы, бірақ тиімді және тұрақты өсуді қамтамасыз етуге назар аударамыз», — деді ол.
Алайда, талдаушылардың деректері мен қытайлық тұтынушылардың әлеуметтік желілердегі жарияланымдары Starbucks-тің меншікті шағын бағдарламалары арқылы, сондай-ақ Douyin және танымал үшінші тараптың жеткізу платформалары арқылы ұсынатын жеңілдікке купондар санының артқанын көрсетеді.
Шын мәнінде, Starbucks қытайлық тұтынушыларға 30% жеңілдікпен немесе «бір баға бойынша екеу» купондарымен жиі тапсырыс беретін кофенің сұрыптарын мәлімделген бағаны төмендетпей, оңай сатып алуға мүмкіндік берді.
Қытайдың кофе секторындағы баға соғысы әлсіз тұтынушылық көңіл-күйден туындаған тұрақты дефляциялық ортада пайда болады, себебі экономика қалпына келуге тырысады, ал жалақы тоқырауда.
Қытайдағы Kantar Worldpanel зерттеу компаниясының басқарушы директоры Джейсон Ю Starbucks-тің нарықтағы баға бойынша бәсекелесуден басқа амалы жоқ деп санайды, онда төмен баға үшін күрес жаңа нормаға айналды. «Жарнамалық ұсыныстарды күшейту және оларды ілгерілету қарқынын арттыру, сондай-ақ әлеуметтік желілердегі жоғары белсенділік өз позицияларын сақтап қалу және нарық үлесінің одан әрі бұзылуын болдырмау үшін маңызды қадам болып табылады», - деп толықтырды ол.
Мамырдың басында жарияланған екінші тоқсанның қорытындысында Starbucks Қытайдағы сол дүкендердегі сату 11% -ға төмендегенін хабарлады, бұл компанияны жылдық сату болжамын төмендетуге итермеледі.
2022 жылы кофеханалар желісі Қытайдың дәмханалар мен барлар нарығының 13,6% -ын иеленді. Daxue Consulting компаниясы 2023 жылы Қытайдағы қуырылған кофе нарығын $11,7 млрд-қа бағалады және 2025 жылға қарай ол $13,25 млрд-қа дейін өседі деп болжап отыр.

Luckin 2023 жылы үлкен жеңілдіктер мен дүкендердің жылдам кеңеюінің арқасында 24,86 млрд юаньға ($3,45 млрд) жетті (18 590 дүкен - компанияның мәлімдемесі бойынша 2025 жылға қарай Аспан асты елінде ашылатын 9000 Starbucks нүктесінен екі есе көп). Бұл Starbucks компаниясының Қытайдағы $3,16 млрд көлеміндегі жылдық сатылымынан асып түсті.

«Қытай нарығы Starbucks үшін америкалықтан кейін екінші орында тұр. Starbucks кофехана нарығының үлесі бойынша ҚХР-да бірінші орынды қамтамасыз еткендіктен, оның бағаны тым төмендетпеуге мүмкіндігі бар. Осыған қарамастан, Starbucks қытай нарығында тауарлардың белгілі бір топтарына және клиенттердің нақты санаттарына белсенді жеңілдіктер саясатын жүргізеді. Бұл американдық кофеханалар желісіне жоғары бәсекелестік жағдайында Қытайда көшбасшылықты ұстап тұруға мүмкіндік беретін өте ақылға қонымды саясат», - деп есептейді Freedom Finance Global жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова.