03.06.2024 19:48

Шығыстардың жалпы төмендеуіне қарамастан, Қытайда электромобильдердің сатылым саны өсуде

Электромобильдер сегменті қытайлық автоөнеркәсіп үшін үміт аралы болып қалуда: аккумуляторлық КО өндірушілері бағаны төмендету және нарыққа жаңа үлгілерді шығару есебінен ел ішіндегі тұтыну шығыстарының жалпы құлдырауын еңсере алды.

BYD Co. бастап Nio Inc. (NIO) дейін сегменттің барлық жетекші өкілдері мамыр айында сатудың жоғары өсімі туралы есеп берді. Ең көп жүк жөнелтуді Seres Group Co. көрсетті, ол Huawei Technologies Co. бірлесіп, танымал Aito электромобилін шығарады: компания нарыққа 34 100 көлік шығарды, бұл бір жыл бұрынғы көрсеткіштен үш есе көп. Тек қана электромобильдерге мамандандырылған қытайлық NIO (NIO) өндірушісінің есептілігіне сәйкес, оның сатылуы 234% -ға өсті, ал Zeekr Intelligent Technology (ZK) компаниясында бұл көрсеткіш екі еседен астам өсті.

ҚХР-дағы ең танымал бренд BYD мамыр айында 330 488 жеңіл автокөлік сатты, бұл өткен жылғы нәтижеден ширек есе артық. Қытай автомобиль компаниясы XPeng Inc. (XPEV) сатылымдардың 35% -ға өскені туралы есеп берді, ал қытайлық гибридті автомобильдер мен электромобильдер өндіруші Li Auto (LI) компаниясынан жөнелтулер мамыр айында 24% -ға өсті.

Күтілгендей, операциялық нәтижелер баға белгілеудің артуына септігін тигізді: автоөндірушілер Гонконг биржасында өсім көшбасшылары болды. Мәселен, 3 маусым таңертеңгісіне BYD акциялары 6,1%, Nio акциялары Сингапурда 5,1%, Li Auto қағаздары 5,25%, Xpeng - 1,7% қымбаттады.

Бұл ретте ҚХР-дағы, сондай-ақ шетелдегі күрделі жағдай осы өсімге негіз болады. Қытайлық тұтынушылар сәуірде киім-кешек пен кеңсе тауарларынан бастап автомобильдерге дейінгі шығындардың ауқымды қысқарғанын көрсетті. Таза аккумуляторлы электр көліктеріне сұраныс төмендеуде, бұл өндірушілерді жеңілдіктер ұсынуға және жаңа үлгілерді іске қосу процесін жеделдетуге мәжбүрлейді. BYD баға күреске белсенді түрде қосылуда: ақпанда компания көптеген танымал модельдерге бағаны төмендетті, бұл бәсекелестерді осыған ұқсас әрекеттерге мәжбүрледі.

Сонымен қатар, өндірушілер теориялық тұрғыдан неғұрлым жоғары бағаларды қоя алатын халықаралық нарықтарға қолжетімділікке ЕО елдері мен АҚШ-та баж салығының ықтимал өсуі қауіп төндіреді.

Қалай болғанда да, ішкі сату белгілі бір қауіпсіздік жастығын қалыптастырады: Қытай жолаушылар автомобильдері қауымдастығының болжамына сәйкес, мамыр айында бензинді қозғалтқышы бар кәдімгі КО-ның жиынтық жөнелтілімдері 33% қысқаруы аясында электр көліктерін сату 770 мың бірлікке дейін 5,3% ұлғаяды. Алайда, бұл құлдырау техникалық сипатта болуы мүмкін: қауымдастықтың пікірінше, ол ағымдағы жылы Еңбек күніне орайластырылған барлық мерекелер аптасының мамырға түсуімен түсіндіріледі.

Freedom Finance Global-дың жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова атап өткендей, қытайлық автоөндірушілер арасындағы «баға соғысы» бәсекелестерін сарқу үшін ұзаққа созылуы мүмкін, бұл біреу бәсекелестіктен айырылып, өз бизнесін неғұрлым табысты бәсекелестеріне сатуға мәжбүр болады дегенді білдіреді, бірақ таяу арада мұндай сценарий қытайлық автомобиль нарығына қауіп төндірмейді