07.06.2024 13:41

Starbucks Grubhub-мен серіктестікте жеткізілімді кеңейтеді

Әлемдегі ең ірі кофехана желілерінің бірі Starbucks Corp. (NASDAQ: SBUX) Grubhub қызметі курьерлерінің көмегімен жеткізу қызметін іске қосты. Осылайша, Starbucks мақсатты аудиторияны қамтуды кеңейтуді күтеді және бұл идея күтілетін жоғары жеткізу шығындарына қарамастан сатуды ұлғайтуы мүмкін.

Starbucks сатуды ұлғайту қиынға соқты, себебі инфляция жағдайында америкалықтар тұтынудың кейбір сегменттеріндегі белсенділігін азайтты. Бұл көбінесе Starbucks кофе дүкендері орналасқан сауда орталықтары мен дүкендері бар көшелердегі трафикке әсер етті.
 
Компания проблеманы жаңа қызметтер арқылы шешуге тырысады және кеше жеткізу басталғанын жариялады. Starbucks Grubhub азық-түлік жеткізу қызметінің курьерлерінің көмегімен клиенттерге кофе мен закускаларды жеткізеді.
Бастапқыда қызмет үш штатта тестіленеді, бірақ тамыз айының басынан бастап ол АҚШ-та қолжетімді болады деп күтілуде.

Starbucks басшылығы табыстың едәуір өсуіне үміттенеді, себебі соңғы тоқсанда жеткізу бизнесі екі мәнді өсім көрсетті. Компания өз өнімдерін DoorDash және Uber Eats сервистерінің көмегімен жеткізіп жатыр.

Grubhub жеткізу опциясын қосу аудиторияны одан әрі қамтиды. Көптеген сатып алушылар осы жеткізу қызметтерінде тамаққа тапсырыс бере отырып, Starbucks-тен кофе мен тәтті тоқашқа қосымша тапсырыс бере алады. Сатып алушылардың бұл санаты кафеге жаяу бармас еді, бірақ жеткізу Starbucks-ке өз тауарларын «ілеспе» қызмет ретінде ұсынуға мүмкіндік береді.
Starbucks ұсынысының тартымдылығы Grubhub + сервисінің жазылушылары кофе жеткізгені үшін ақы төлемейтіндігін қосады. Алайда, әзірге жеткізу қызметтерімен интеграцияның Starbucks рентабельділігіне қаншалықты әсер ететіні сұрақ болып отыр.
6 маусымдағы сауда-саттықта SBUX акциясы $81,47 болды.