28.06.2024 15:40

Қытайлық автоөндірушілердің әлемдік нарықтағы үлесі 2030 жылға қарай 33% -ға дейін ұлғаюы мүмкін

AlixPartners консалтингтік компаниясы бейсенбі күні жариялаған жаңа есепке сәйкес, қытайлық автоөндірушілер ҚХР аумағынан тыс қарқынды түрде кеңейіп, 2030 жылға қарай жаһандық автомобиль нарығындағы өз үлесін 33% -ға дейін жеткізеді. Болжам бойынша, негізгі өсімді шетелдік көлік әуесқойлары қамтамасыз етеді: қытайлық көліктерді шетелдерде сату биыл 3 млн-нан 2030 жылға қарай 9 млн-ға дейін артады деп күтілуде.

Қытайлық автоөндірушілердің қарқынды экспансиясы бүкіл әлем бойынша дәстүрлі автоөндірушілер мен саясаткерлерді қатты алаңдатады. Көптеген адамдар қымбат емес қытайлық автомобильдер нарықты басып кетеді деп қорқады, бұл ұлттық компаниялардың, әсіресе электромобильдер шығаруға маманданған компаниялардың позицияларын бұзады.

AlixPartners сарапшылары Солтүстік Америкадағы қытайлық автоөндірушілер нарығының үлесі 3% -ды құрайды деп болжап отыр, негізінен Мексика есебінен, онда 2030 жылға қарай әрбір бесінші автомобиль қытайлық брендтермен шығарылады.

Қытайдың өзіндегі қытайлық автомобильдердің үлесі, AlixPartners баяндамасына сәйкес, 59% -дан 72% -ға дейін өседі. ҚХР-дағы дәстүрлі автоөндірушілердің, мысалы General Motors (GM) позициясы соңғы жылдары қытайлық автомобиль өнеркәсібінің жылдам дамуы және BYD (BYDDY), Geely (GELYY) және NIO (NIO) сияқты компаниялардың белсенділігі аясында едәуір тербелді.

Соңғы жылдары қытайлық автоөндірушілердің жағдайы нығайған Еуропадағы AlixPartners бағалауы бойынша қытай брендтерінің үлесі 2030 жылға қарай 6% -дан 12% -ға дейін екі есе артады.

Жаңа есепке сәйкес, қытайлық автоөндірушілердің бәсекелестік артықшылықтары - төмен бағалар, өндірісті оқшаулау және тұтынушылардың өзгермелі артықшылықтарына жауап беретін жоғары технологиялық модельдер.

Freedom Finance Global-дың жетекші талдаушысы Наталья Мильчакованың пікірінше, AlixPartners сарапшыларының 2023 жылы Қытайдан келетін автомобильдер әлемдік автокөлік нарығының үштен бір бөлігін алады деген тұжырымдары әбден негізделген. Сарапшы бір жыл бұрын UBS сарапшылары 2030 жылы әлемдік нарықтағы қытай автомобильдерінің үлесін 30-33% -ға бағалағанын еске салады.

Наталья Мильчакова бұл қытайлық автомобильдердің өндірісі мен жаһандық сатылымының жоғары қарқынының, сондай-ақ олардың инновациялығының арқасында ғана мүмкін болмайды деп есептейді. Сарапшының пікірінше, қытай автомобильдерінің нарықтық үлесі өсуінің маңызды факторы қазіргі әлемге әйгілі батыс брендтерінің өнімдеріне сұраныстың төмендеуі болуы мүмкін, Tesla (TSLA) бұған кірмейді, ол қытайлық бәсекелестермен нарық үлесі үшін тиімді күресу қабілетін көрсетеді. Freedom Finance Global сарапшысы Дмитрий Поздняков Tesla қағаздарының мақсатты бағасын $170 деңгейінде «ұстап тұру» ұсынысымен қояды.

Freedom Finance Global сарапшысы Роман Лукьянчиков Қытайдың жетекші электромобиль өндірушілерінің бірі BYD акциялары бойынша Bloomberg консенсус-болжамы 289 гонконг долларын құрайтынын еске салады. Freedom Finance Global сарапшылары Li Auto Inc. (LI), Xpeng (XPEV) және Nio, және барлық үш қағаздар бойынша «сатып алу» ұсынысымен тиісінше $40, $10,9 және $7 деңгейінде олардың акциялары бойынша мақсатты бағаларды қояды.