10.07.2024 13:46

Athletic Brewing салауатты өмір салты мен алкогольсіз сыраның танымалдылығының артуы жағдайында 50 миллион доллар тартты

Алкогольсіз сусындарды өндіруші Athletic Brewing Company сейсенбі күні стратегиялық қолдау көрсететін және қарқынды дамып келе жатқан компанияларға инвестицияларды жүзеге асыратын тікелей инвестициялардың жаһандық қоры General Atlantic-тің көмегімен акционерлік капитал түрінде қосымша $50 млн тартқанын жариялады.


Athletic компаниясының бас директоры және негізін қалаушы Билл Шуфельттің айтуынша, компания General Atlantic бұл бизнеске қаржы салуды жалғастырады деп үміттенеді. Тартылған қаражат өндірістік қуаттарды ұлғайтуға және жаһандық бөлшек сауда желілеріндегі ұсыныстарды кеңейтуге бағытталатын болады, бұл алкогольсіз сыраға өсіп келе жатқан тұтынушылық сұранысты қанағаттандыруға мүмкіндік береді.


Бөлшек сауда нарығы және сатып алу тәртібі туралы мәліметтер провайдері NielsenIQ деректері бойынша АҚШ-тағы алкогольсіз сыра нарығындағы Athletic үлесі 19% -дан асады, бұл ретте компания ұсыныстың 32% өсімін қамтамасыз етеді. Шуфельт атап өткендей, қосымша қаржыландыруды тартудың соңғы кезеңінен бері бір жарым жыл ішінде компанияның кірісі екі есеге артты.


Сейсенбі күні Wall Street Journal хабарлағандай, соңғы қаражатты тартудың арқасында компанияның бағасы екі есеге артып, қазір $800 млн құрайды.


Athletic бірігулер мен сіңірулер нарығында белсенді ойыншы болып табылады, ол шағын сыра зауыттарын сатып алып, өз құрылымына кіріктіреді. Қазіргі таңда компанияның құрамына АҚШ-тағы екі сыра зауыты кіреді: бірі Милфордта (Коннектикут штаты) және екіншісі Сан-Диегода орналасқан. Жақында Athletic сондай-ақ АҚШ-тың Сан-Диего қаласында орналасқан үшінші сыра зауытын сатып алғанын жариялады. Компания зауыт пайдалануға берілгеннен кейін оның АҚШ-тағы сыра өндіру қуатын екі есеге арттыруға көмектеседі деп күтеді.


Freedom Finance Global-дың жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова Athletic Brewing алты жыл ішінде ғана АҚШ-тағы ең ірі алкогольсіз сыра өндірушісі атанып, Time журналының рейтингісі бойынша 100 ең ықпалды америкалық компаниялар тізіміне енді. Жақында ғана оның капиталына енген инвестициялық қорлардың қызығушылығы АҚШ-та алкогольсіз сыраға деген сұраныстың салауатты өмір салты танымалдығының өсуі аясында өсуіне байланысты.


NCSolutions-тың соңғы мәліметтеріне сүйенсек, америкалықтардың 40% -дан астамы ішімдікті азайтуға тырысып жатырмыз дейді. Бұл пайыз миллениалдар ұрпағына сауалнама жүргізген кезде 49% -ға дейін, ал Z ұрпағы үшін 61% -ға дейін өседі. Heineken (HEINY), танымал Corona сырасын шығаратын Constellation Brands (STZ), Budweiser Anheuser-Busch (BUD) лагерін шығарушы және тіпті Guinness сияқты саланың беделді өкілдері де осы үрдістен қалыспай, нарыққа алкогольсіз сыраның дербес маркаларын шығарды.


Freedom Finance Global-дағы Наталья Мильчакова уақыт өте келе Athletic капиталданудың белгілі бір деңгейіне жеткеннен кейін ірі инвесторлар оның капиталынан шығып, жақсы пайда табуы мүмкін деп санайды.