26.07.2024 13:05

Stellantis N.V. есебі: негізгі сәттер

Stellantis N.V. (STLA) нәтижелері бізден күткеннен нашар болып шықты. Компания өкілдерінің пайымдауынша, модельдік қатарды жаңартудағы қиындықтар және АҚШ-тағы сатудың ең сәтті емес маркетингтік саясаты жеткізу көлемінің төмендеуіне алып келді. Біз STLA қағаздары бойынша бағалық бағдарымызды төмендеттік.
Бірінші жартыжылдықтың қорытындысы бойынша еуропалық Stellantis N.V. (STLA) автоконцерны есеп берді. Компания түсім мен таза пайданың көлемін талдаушылардың күткенінен төмен көрсетті.
2020 жылдың төртінші тоқсанындағы есептілікте атап өтілгендей, концерн жарты жылда бір рет қаржылық есептіліктің толық пакетін ұсынады, ал бірінші және үшінші тоқсандағы деректер анонсы тек қана автомобильдердің түсімі мен жеткізілімдері бойынша деректерді болжайды. Осылайша, бұдан әрі 2024 жылдың 1-жартыжылдығындағы қаржылық және операциялық деректер қаралды.

Компанияның есепті кезеңдегі кірісі өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 13,6% -ға төмендеп, €86,9 млрд-тық FactSet консенсус-болжамына қарағанда €85,01 млрд-қа дейін төмендеді. 2023 жылдың бірінші жартыжылдығымен салыстырғанда есепті кезеңде сатудың негізгі төмендеуі автомобильдер жеткізілімдері санының төмендеуінен болды. Автоөндіруші бұл динамиканы АҚШ-тағы ең сәтті емес маркетингтік саясатпен және модельдік қатарды жаңартудағы қиындықтармен түсіндіреді. Сондай-ақ валюталық бағамдардың өзгеруі түсімге қысым көрсетті. Біз Stellantis кірісі ағымдағы жылдың екінші жартыжылдығының қорытындысы бойынша €88,8 млрд (− 2,5% ж/ж) болады деп күтеміз. Жаңа модельдердің шығуы компанияға АҚШ-тағы қорларды қысқартуға көмектеседі, менеджменттің мәлімдеуінше, оларды жыл соңына дейін оңтайландыру қажет.
Stellantis N.V. жеткізілімдері айтарлықтай төмендеуді көрсетті. Жарты жыл ішінде концерн 2,93 млн авто жеткізді (− 12% ж/ж), төмендеу Таяу Шығыс пен Африкадан басқа барлық сату өңірлерінде байқалады. Компания тіпті өзінің бағалауы бойынша негізгі нарықтарда (Солтүстік Америка, Еуропа) нарықтық үлесін жоғалтады. Солтүстік Американың негізгі Stellantis нарығындағы жеткізілімдер 18% -ға 0,83 млн автокөлікке дейін төмендегенін көрсетті. Еуропадағы (Ұлыбританияны қоса алғанда) жеткізілімдер 6,1% -дан 1,38 млн автокөлікке дейін төмендеді. Біз бірінші жартыжылдықта жеткізілімдер 3,16 млн бірлік деңгейінде болады деп күткен едік, бірақ екінші тоқсанда сатылымдардың қалпына келуі баяу қарқынмен жүріп жатқанын мойындауға мәжбүр болдық. Компания менеджменті оның операциялық қиындықтардың шыңында екенін және 2025 жыл бойы АҚШ пен Еуропада сатылатын автомобильдер модельдерінің портфелінің жаңартылуына байланысты сату көрсеткіштері жақсаруы мүмкін екенін айтады.

«Біз автоөндірушілердің жеткізілімдері екінші жартыжылдықта тұрақтанады деп күтудеміз, содан кейін 2025 жылы жеткізілімдер қайтадан өседі. Бұл болжам жаңа модельдер шығару ағымдағы жылдың соңына қарай жеткізу көлеміне оң әсер ете бастайтынына негізделген. 2024 жылдың қорытындысы бойынша 5,93 млн автокөлік жеткізіледі деп күтілуде (− 7,2% ж/ж)», - деп түсініктеме берді Freedom Finance Global сарапшысы Дмитрий Поздняков.
Түзетілген операциялық пайда бойынша маржиналдық жеткізу көлемінің төмендеуінен төмендеуді көрсетті. Егер 2023 жылдың бірінші жартыжылдығында операциялық маржиналдық 14,4% деңгейінде болса, енді біз 10,0% мәнін көріп отырмыз. Жаңа үлгілерді шығару жөніндегі болжамдар екінші жартыжылдықта маржиналдық тұрақтануы мүмкін екенін білдіреді. Жартыжылдықта түзетілген операциялық пайда €8,46 млрд (− 40% ж/ж) құрады. Сол кезеңдегі таза пайда 6,7 млрд. еуро консенсус-болжамға қарсы 5,6 млрд. еуро ( 48% -дан ж/ж −) болды. Нью-Йорк биржасында айналыста жүрген Stellantis N.V. бір акциясына жартыжылдықта түзетілген пайда FactSet деректері бойынша талдаушылар күтетін $2,41-ге қарағанда $2,56 (− 32,9% ж/ж) құрады.

Компанияның пайдасын бөлу саясаты ақша ағынын іздеп жүрген инвесторлар үшін тартымды болып қалады. Stellantis 2024 жылдың қорытындысы бойынша акционерлердің пайдасына төлемдер 7,7 млрд €4,7 млрд-тан асады, оның ішінде акционерлер мамыр айында 2023 жылдың қорытындылары бойынша дивидендтік төлемдер түрінде алды. Компания бірінші жартыжылдықта акцияларды кері сатып алуға тағы 2 млрд € жұмсады. Биыл аяқталуы тиіс ағымдағы байбэк бағдарламасы аясында Stellantis қайта сатып алуға тағы €1 млрд бөлуді жоспарлап отыр. 2024 жылдың қорытындылары бойынша дивиденд соңғы жылдардағы сияқты келесі жылы төленуі мүмкін.
Stellantis болжамы жыл соңына дейін расталды. Автоөндіруші осы жылға операциялық маржа бойынша болжамды 10% -дан төмен емес деңгейде растады және еркін ақша ағыны оң болып қалады деп күтеді.

«Біз STLA акцияларына оптимистік көзқарасымызды сақтаймыз, бірақ біздің мақсатты бағдарымызды төмендетеміз. Біз 2024 жылдың қорытындысы бойынша операциялық пайда €16,1 млрд деңгейінде болады деп күтудеміз, бұл операциялық маржиналдық автоөндірушінің болжамынан төмен болуы мүмкін деп болжайды. Дегенмен, Stellantis акциялары басқа да ірі еуропалық және америкалық автоөндірушілерге қарағанда бағаланбаған болып көрінеді. 2024 жылы қаржылық көрсеткіштер құлдыраған кезде де, біздің болжамымызға сәйкес, концерндің қағаздары әлі де бағаланбаған болып көрінеді. Біз STLA қағаздары бойынша бағалық бағдарымызды $30-дан $26-ға дейін төмендеттік», – деп атап өтті сарапшы.