07.08.2024 17:33

Netflix стримингінің көшбасшысы сатуды жалғастыруда

Шілде айының ортасында Netflix Inc. (NASDAQ: NFLX) қайтадан түсімнің өсуі туралы хабарлады. Бұл өсімнің бірінші тоқсаны емес, сондықтан компания өсудің дұрыс стратегиясын таңдады деп сенімдірек айтуға болады.

Бірнеше тоқсан бұрын Netflix пайдаланушылар арасында аккаунт алмасу тәжірибесіне қатал қарады, бұл оның жазылушылар санының артуын қамтамасыз етті. Бұдан басқа, компания кейбір нарықтарда жарнаманы қолдайтын неғұрлым арзан тарифтік жоспарларды ұсынды, бұл да бағаға сезімтал жаңа жазылушыларды тартты. Нәтижесінде, компания бірнеше тоқсаннан бері кіріс өсімін байқап келеді.
 
Айта кетейік, қазір Netflix жарнамасыз ең арзан тарифтік жоспардан бірте-бірте бас тарту стратегиясын жүзеге асыруда және оның орнына жазылушыларға жарнаманы қолдайтын арзан жазылымды ұсынуды жоспарлап отыр. Ақыр соңында бұл компанияға түсімнің өсуін қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
Екінші тоқсанда жарнаманы қолдайтын жазылушылардың жалпы саны өткен тоқсанмен салыстырғанда 34% -ға артты. Әзірге, компания басшылығы хабарлағандай, жарнамалық қолдауы бар бір абонентке шаққандағы орташа табыс дәстүрлі тарифтік жоспарлардағы кіші табыстан әлі де артта қалып отыр, алайда өсу үшін үлкен мүмкіндіктер бар.

Екінші тоқсанда теледидар уақытының 80% немесе одан да көбі әлі де Netflix немесе YouTube сияқты стримингтік сервистерге тиесілі емес. Бұл компанияға өсу үшін орасан зор мүмкіндіктер қалдырады.
 
Жарнамадан түсетін кірісті оңтайландыру үшін Netflix өзінің ішкі жарнамалық платформасын іске қосады. Компания пайдаланушы тәжірибесін жақсартуға және жарнама берушілерге көбірек мүмкіндіктер ұсынуға ниетті. Жарнама платформасы биыл Канадада іске қосылады, ал жаңа нарықтар 2025 жылы пайда болады

Netflix бастамаларының арқасында компания төрт тоқсан қатарынан қарқынды дамып келеді. Екінші тоқсанда операциялық маржа 22,3% -дан 27,2% -ға дейін өсті, ал пайда бір акцияға 48,3% -ға $4,88 дейін өсті. Басшылықтың айтуынша, жоғары көрсеткіштер күшті контентпен және жарнамасы бар тарифтік жоспар үшін тартымды бағамен түсіндіріледі.
 
Үшінші тоқсанға болжам $9,73 млрд мөлшеріндегі түсімді күтумен одан әрі өсуді көздейді, бұл жылына 13,9% -ға өсуді білдіреді. Пайда бір акцияға 36,7% -ға $5,1 дейін өседі деп күтілуде. Бұл ретте Netflix өзінің болашақ табысының маңызды бөлігі контент екенін мойындайды. Компания жаңа бірегей жобаларға инвестиция салады, сондай-ақ тексерілген хиттерді көрсету құқығы үшін ірі сомалар төлеуге дайын. Айта кетейік, «Эмми» сыйлығының соңғы номинациясы - Netflix-тің дұрыс жолда екендігінің жақсы көрсеткіші. Студия 35 түрлі бағдарлама бойынша 107 номинациямен 76-шы «Эмми» сыйлығына ұсынылды.

Осылайша, Netflix кейбір қиындықтарды еңсеріп, жаңа жарнамалық сервистер арқылы қызметті сатудан түсетін түсімдерді ұлғайтуды жалғастыруда.

6 тамыздағы сауда-саттықта NFLX акциясы $609,57 болды.