27.08.2024 13:49

Amazon Branded және Heyday агрегаторлары бірігуді жоспарлап отыр

Amazon-агрегаторлары Branded және Heyday біріктіруді жоспарлауда, себебі Covid пандемиясы кезінде қарқынды дамып келе жатқан электрондық коммерция сегменті шоғырлануды жалғастыруда.
Қызметкерлерге дүйсенбі күні жіберілген хатта Heyday бас директоры Себастьян Рымарж біріккен компаниялар Essor деп аталатын жаңа ұйым құратынын хабарлады, бұл француз тілінен «ұшып көтерілу» дегенді білдіреді. «Бұл атау біздің платформаның көмегімен брендтерді жаңа биіктерге көтеруге деген көзқарасымызды көрсетеді», —  деп жазды ол.
Жаңа атау жақын күндері ресми түрде ұсынылады, ал біріккен компаниялардың жылдық жиынтық табысы, Рымарждың айтуынша, $400 млн. деңгейінде болады деп күтілуде.
Bloomberg, Apollo Global Management және BlackRock компаниялары біріккен компанияға активтерді сатып алуда көмек көрсету үшін жаңа қарыз қаржыландыруды ұсыну туралы келіссөздер жүргізуде.
«Менің ойымша, Branded пен Heyday бірлестігі Amazon бизнесіне айтарлықтай әсер етпейді, себебі компанияда мұндай агрегаторлардың саны көп, ал олардың қосылу нәтижесі тұтастай алғанда құлдырау кезеңінде электрондық сауда алаңында сату көлемін қолдауға бағытталған», – деп түсінік берді Freedom Finance Global сарапшысы Владимир Чернов.
Оның қосылуына байланысты Heyday жаппай қысқартулар жүргізуі мүмкін, нәтижесінде қызметкерлердің 70% -ға жуығы жұмысынан айрылуы мүмкін. Branded Heyday әзірлеушілер командасын және бірнеше брендтерді, соның ішінде ZitSticka теріге күтім жасау желісін және фторсыз тіс пастасын өндіруші Boka-ны жұтады.
Heyday және Branded Amazon-дағы сатушылар агрегаторларының қанық және тұрақсыз нарығының бір бөлігі болып табылады. Бұл саладағы компаниялар төмен пайыздық мөлшерлемелерді және пандемия кезінде электрондық коммерцияның өсімін пайдаланып, Amazon базарында тәуелсіз сатушыларды біріктіру мақсатында Уолл-стрит пен Кремний алқабының жетекші ойыншыларынан $16 млрд-тан астам қаражатты бірлесіп тартты. Агрегаторлар L Catterton, BlackRock және тіпті Джаред Кушнердің Affinity Partners сияқты танымал инвесторлардың назарын аударды.
Алайда 2022 жылы қиындықтар басталды, себебі стартаптар үшін венчурлік қаржыландыру таусылып, ал электрондық коммерцияға сұраныс төмендеді, себебі тұтынушылар физикалық дүкендерге қайтып оралды. Агрегаторлар сатып алынған брендтерді тиімді пайдалануда қиындықтарға тап болды.

Агрегаторлар саласындағы алғашқы көшбасшылардың бірі Thrasio ақпан айында банкроттық туралы өтініш беріп, бірнеше негізгі басшысынан айрылды. Агрегаторлар арасында шоғырлану соңғы жылы жеделдеді. Париждік Branded компаниясымен мәмілеге дейін Heyday L Catterton қолдауымен Dragonfly-мен бірігу мүмкіндігін қарастырды, бірақ CNBC бұған дейін хабарлағандай келіссөздер сәтсіз аяқталды.