05.09.2024 15:02

Beyond Meat стейктің баламасын шығарды

Beyond Meat (BYND) жаңа өнімді — тұтас кесектен жасалған стейктің баламасын шығаруды жоспарлап отыр, бұл дұрыс тамақтануға бағытталған тұтынушылардың назарын аудару стратегиясының бір бөлігі болады. Бас директор Итан Браун іске қосу сау тағамдармен танымал мейрамханалар желісімен серіктестікті қамтитынын айтты. Бұл Dunkin' және McDonald's сияқты фастфуд желілерімен ынтымақтастықтың алдыңғы стратегиясынан ауытқу болады.

«Екі жыл бұрын «вегандық» стейк өндіруші соя мен өсімдік ақуыздарынан жасалған стейктерді жаппай сатуға шығарған болатын, бірақ бұл өнімге сұраныс тым көп емес. Жаңа стейк анағұрлым табысты өнім бола ма, әзірге белгісіз. Егер компания клиенттерге қандай да бір стандартты емес маркетингтік тәсілді ұсынбаса (оның ішінде өзінің жаңа өнімінің бағасының күрт төмендеуі), ол да, біздің ойымызша, сатып алушылар арасында үлкен сұранысқа ие болмайды», – деп атап өтті Freedom Finance Global жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова. 

Алты айдан астам уақыт бұрын Beyond бизнесті қалпына келтірудің жаңа стратегиясын жариялады, ол шығындарды қысқартуды, бағаны көтеруді және PepsiCo-мен бірге әзірленген кептірілген өнім өндірісін тоқтатуды қамтыды. Сатудың құлдырауын жандандыру үшін компанияның маркетингі Американың қатерлі ісікке қарсы күрес қоғамы сияқты ұйымдармен серіктестік арқылы денсаулық үшін өсімдік диетасының артықшылықтарына және ықпалды колледж спортшыларымен ынтымақтастыққа назар аударды. Бұған дейін компания климаттың өзгеруі мәселесіне денсаулық үшін пайдамен қатар көбірек көңіл бөлген.

Соңғы айларда Браун өсімдік еті индустриясының кейбір проблемалары ет өндірушілер мен фермерлердің тарапынан орын алған жалған ақпараттан туындағанын бірнеше рет еске салды.

Қазіргі уақытта Beyond өсімдік стейк типтерін сатады, бірақ жаңа өнім мицелий — саңырауқұлақтардың тамыр құрылымын пайдалана отырып, филе текстурасын имитациялайды. Браунның айтуынша, балама стейкті тауықтың орнына қолдануға болады, салаттарға белок көзі ретінде буррито қосуға болады.

Бұдан басқа, компания Beyond Burger және Beyond Chicken жаңартылған нұсқаларын супермаркеттерде ұсынуды жоспарлап отыр. Бұл өнімдерде бұрын өсімдік етін тым өңделген деп есептеген клиенттерді тарту үшін ингредиенттердің қысқа тізімі болады.

Beyond Meat компаниясының нарықтық құны $14 млрд-тан асты, бұл өсімдік еті индустриясына инвестицияларды ынталандырып, көптеген бәсекелестерді тартты. Алайда қазіргі уақытта компанияның нарықтық капиталдануы $400 млн-ға дейін төмендеді, бұл инвесторлардың бизнестің жай-күйі мен саладағы сатылымдардың құлдырауына қатысты алаңдаушылығын көрсетеді. 2024 жылы компанияның акциялары өз құнының үштен бірін жоғалтты.

Екінші тоқсанда Beyond $93,2 млн таза табыс туралы есеп берді, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 8,8% -ға және 2021 жылдың екінші тоқсанымен салыстырғанда 37% -ға төмен.

Бес жыл бұрын биржаға шыққаннан кейін, Beyond акциялары күрт өсті, себебі тұтынушылар көбірек дүкендер мен фастфуд желілерінен өсімдік етін сатып алды. COVID-19 пандемиясы үй тағамдарының көбеюі арқасында сатудың өсуіне ықпал етті. Алайда бұл көтерілу ұзақ болмады.

McDonald's және Yum Brands сияқты мейрамхана бизнесінің алыптарымен әріптестік жасау АҚШ-тағы мәзірдегі тұрақты позицияға әкелмеді, бірақ Еуропадағы ынтымақтастық одан да сәтті болды. PepsiCo-мен бірлескен кәсіпорын тек бір ғана өнімнің шығарылуына әкелді —  енді кептірілген ет өндірісінен алынып тасталды, ол бірнеше орам бойы Beyond маржиналдығына теріс әсер етті.

Сонымен қатар, барлық сала қиындықтарға тап бола бастады. Тұтынушылар өсімдік етіне қызығушылықтарын жоғалтып, оның дәміне және шамадан тыс өңделуіне шағымданды.

Өсімдік өнімдерін өндірушілер қауымдастығының мәліметінше, өткен жылы сүт, ет, жұмыртқа және майға баламаларды қоса алғанда, өсімдік өнімдерін сату небәрі 1% -ға өсіп, $8,1 млрд. құрады. Сүт баламалары осы санаттағы бөлшек сауданың төрттен бір бөлігін құрайды, одан кейін ет баламалары.