10.09.2024 13:44

Boeing 737 MAX өндірісінің негізгі кезеңін алты айға кейінге қалдырады

Boeing (BA) 737 MAX ұшағы үшін маңызды өндірістік кезеңді алты айға ауыстыру туралы жеткізушілерді хабардар етті, бұл компанияның өзінің ең көп сатылатын ұшағын шығаруды ұлғайтудағы қиындықтарын көрсетеді.

Boeing жаңа жеткізу кестесіне сәйкес, 737 MAX моделін шығару 2025 жылдың наурызына қарай айына 42 ұшаққа жетуі тиіс, бұған дейін бұл көрсеткішке 2024 жылдың қыркүйегінде жету жоспарланған болатын.

Boeing 737 MAX ұшағынан қаңтар айында есік панелі үзілгеннен кейін қауіпсіздік пен нормативтік талаптарды қосымша тексеруден кейін өзінің флагмандық ұшағының өндірісін қалпына келтіруде қиындықтарға тап болады.

Осы қайта қаралған кестеге қарамастан, Boeing ресми өндірістік мақсаты өзгеріссіз қалып отыр: компания 2024 жылдың соңына қарай айына 38 ұшақ шығаруды жоспарлап отыр, бұл көрсеткішті шілдедегі айына шамамен 25 ұшақтан арттырады.

«Ұшақ өндірісінің кешігуі және тұтынушылық сұранысты қанағаттандыруға қабілетсіздігі саладағы бәсекелестікті күшейтеді және AirBus өндірісінің көлемін ұлғайтуға итермелейді. Boeing-тің беделді сәтсіздіктері қазіргі немесе әлеуетті клиенттердің бір бөлігін жоғалтуға әкелуі мүмкін. Сондықтан осы жаңалық аясында бүгінде компанияның негізгі бәсекелесі ретінде Boeing бағалы қағаздарының құнының төмендеуін және AirBus акцияларының қымбаттауын күтуге болады», - деп есептейді Freedom Finance Global сарапшысы Владимир Чернов.

Boeing жеткізушісі Spirit AeroSystems компаниясы тамыз айында 737 MAX үшін фюзеляждардың ай сайынғы өндірісін 31-ден 21 бірлікке дейін уақытша қысқартып, өз қуаттарын Boeing жаңа жоспарларымен келістірді.

Жеткізушілерді тиімді басқару авиатасымалдарға сұранысты қанағаттандыру үшін өндіріс көлемін ұлғайтуға ұмтылатын Boeing және Airbus компаниялары үшін негізгі болып табылады.

Boeing Commercial Airplanes бөлімшесі жеткізушілер мен өндірушілер арасындағы коммуникацияны жақсарту үшін өз операциялары мен келісімшарттарын қайта ұйымдастырады, деп хабарлады дереккөздер.