30.09.2024 15:32
Southwest Airlines-тің ауқымды жаңартулары және әуе жолдары индустриясы туралы
Алайда алдымен гайденстің 24Q3 жаңартылуын атап өткен жөн. Southwest Crowdstrike сәтсіздігінің арқасында RASM бойынша күтулерді 3-4 тармаққа (өсім 2-3%) көтерді. Компанияның ескірген Windows 3.1, BSoD (немесе «өлімнің көк экраны» деп аталатын) пайдалануына сүйене отырып, оны айналып өтті, нәтижесінде клиенттер басқа авиакомпаниялардан ағылды. Қосымша жағымды жайт лоукостер билеттері бағасының құлдырауы болды, бұл 24Q4 және 2025 жылдың басына кейбір оң алғышарттар береді 24Q3 шығындары жағынан компания галлон отынның бағасы бойынша гайденсті 4% -ға $2,5-2,6 дейін жаңартты, ал соңғы 90 күнгі орташа спот бағасы шамамен $2.2 құрайды (спред айтарлықтай хэдж көлеміне қарамастан біртіндеп қысылады). Нәтижесінде операциялардан келген шығынның орнына операциялық маржа нөлге жуық болады деп күтеміз. Осы қайта қараулардың барлығы сәйкесінше жыл соңына дейін неғұрлым оптимистік болжамға алып келді. Сондай-ақ $2.5 млрд байбек жарияланды (2020 жылдан бері алғаш рет), бірақ компанияның әуе компанияларының өлшемдері бойынша кэштің орасан зор қоры бар екеніне қарамастан, бағдарлама мерзіміне қатысты нақтылау болған жоқ.
Менеджменттің мәлімдемесі бойынша жаңартылған стратегия 2027 жылға дейін созылады. Жаңартылған стратегияға қатысты мынадай тармақтарды бөліп көрсетуге болады.
Түсімді ұлғайту және нарықтағы адалдық бағдарламасының ұстанымын күшейту. 2027 жылға дейін желінің өсу қарқыны (ASM) 1-2% -ды құрайды. Стратегиялық жаңалықтар келесі 9 айда желіні қайта құруға да қатысты болады:
• Форт-Лодердейл (Майами), Атланта, Окленд, Чикаго сияқты негізгі әуежайлардағы слоттар қайта бөлінеді, Нэшвилл әуежайында қатысуды кеңейту;
• маусымаралық рейстер саны төмендеді;
• көбірек бюджеттік жолаушыларды тартып алуға қабілетті «redeye» рейстерін іске қосу, әсіресе Гавайиден/Гавайиге рейстерде;
• трансатлантикалық рейстер үшін серіктес іздеу;
• қону мен жаңа рейс арасындағы аралықты азайту, бұл қосымша ұшу үшін 16 ұшаққа дейін босатуға әкеледі.
Онлайн қатысуды ұлғайту үшін компания енді кестені Google Flights (2024 жылғы мамырдан бастап), KAYAK (2024 жылғы тамыздан бастап) және Skyscanner-де жариялайды. Тұтастай алғанда, Southwest АИ пайдалана отырып, талдау процестерін едәуір автоматтандыруға ниетті. Компания екі сөмке (two bags fly free) тегін алып жүру тәжірибесін сақтайды. Southwest-тің ішкі зерттеулері бұл тәжірибе нарықтағы позицияны сақтап қалуға және жақсартуға мүмкіндік беретінін көрсетеді.
Алайда ең басты жаңалық – аяқ үшін кең орындар орнату, оларды брондау стандартты прайстан анағұрлым жоғары болуы мүмкін. Компания 2027 жылға қарай бұл шешім EBIT-ті $1,5 млрд-қа ұлғайтуға мүмкіндік береді деп болжап отыр (2015-2016 жылдары тіркелген ең жақсы нәтижеге + 35-40%). Айта кету керек, Southwest ай сайын 50-100 ұшақты жаңартуды жоспарлап отыр, бұл соңғы есептілік шыққаннан кейін біз алға қойған қарқыннан едәуір жоғары. Ол кезде басшылық инвесторларға ешқандай нақты цифрлар ұсынған жоқ.
Бұдан басқа, операциялық рентабельділікті және инвестицияларға рентабельділікті тиісінше кемінде 10% және 15% деңгейіне дейін жақсарту таргет болып табылады. 2019 жылы операциялық маржа шамамен 13% -ды құрады, ең жақсы маржа 2015 және 2016 жылдары шамамен 19-20% деңгейінде байқалды. Тиісті кезеңде ROIC шамамен 18-21% болды. 2027 жылға қарай сондай-ақ $1 млрд. астам FCF күтілуде. Әрине, бұл Southwest тарихындағы ең жақсы нәтиже емес, бірақ шығынмен шектесетін ағымдағы нәтижелерден әлдеқайда жақсы. Неғұрлым кең орындарды жаңа ұсынуға қатысты бастама іске асырылатынын ескере отырып, біз LUV бағасын қайта қарауға қоямыз (көтерілу жағына қарай егжей-тегжейлі бағалауды есеп беру күніне жақын өткіземіз). Ұзақ мерзімді перспективада бұл авиабилеттер бағасының жалпы өсуіне алып келуі тиіс және басқалар тең болған жағдайда, бағаларды түзетуден неғұрлым ұтылғандар ретінде Frontier (ULCC) және Spirit (SAVE) ультралукостерлерінің акциялары түріндегі жоғары тәуекелді инвест-оқиғалар бенефициарлар болуы мүмкін, бірақ соңғысының қаржылық жағдайы едәуір нашар көрінеді және елеулі болуы мүмкін емес осы фактормен ғана жақсартылған.
Компания сервистік шығындарды оңтайландыру үшін тек Boeing ұшақтарын пайдалану стратегиясын ұстануды жалғастыруда. Boeing әлі күнге дейін IAM-мен келісімге келе алмады, бұл компанияның жеткізу қарқыны бойынша жоспарды іске асыру ықтималдығын шамамен 40 бірлік/ай төмендетеді. 2024 жылдың соңына қарай кәсіподақ мүшелері Boeing басшылығы индустрия үшін ең жоғары өсім қарқынының бірі – 30% -ды қамтитын, сондай-ақ бонустау мен зейнетақы жоспарынан қосымша пайданы көздейтін өз ұсынысын жаңартқанына қарамастан, жалақының алдағы 4 жылда 40% -ға өсуін ультиматалды түрде талап етіп отыр.
Инвертор-активист Elliott Management оқиғадан кейін СД-ның ағымдағы құрамының, атап айтқанда, ағымдағы CEO-ның жоспарды іске асыруына қатысты толық скептицизм білдірген хатты жариялады. Серіктес Джон Пайк пен Бобби Ксю атынан ол 2021 және 2022 жылдары ұқсас уәделер болғанын еске салды, алайда 2023 жылы және осы уақытқа дейін әуе жолдары саласы тұтастай алғанда көптеген тәуекелдерге ұшыраған.