06.11.2024 16:40

Yum! Brands, Inc. тоқсандық есебін ұсынды

Қоғамдық тамақтану саласында жұмыс істейтін американдық корпорацияны жаһандық салыстырмалы сату, Yum! Brands (YUM) г/г 2% -ға төмендеді. Топ бойынша тауар айналымы заттай көлемнің 5% ж/ж өсуі аясында 3% -ға ж/ж өсті.

Негізгі сегментте (KFC) салыстырмалы сату 4% -ға ж/ж төмендеді, бұл ретте мейрамханалар саны 7% -ға ж/ж, 31,14 мыңға дейін өсті. Тауар айналымы 1% -ға, $8,67 млрд. дейін ұлғайды. Операциялық пайда 2% ж/ж-ға, $339 млн-ға дейін қысқарды, маржа 43,1% (-6,1 п.т. ж/ж) құрады. Taco Bell сегментінде салыстырмалы сату 4% -ын ж/ж қосты, тауар айналымы 5% ж/ж өсті, мейрамханалар саны 2% -ға өсіп, 8,59 мыңға жетті.

Түсім г/ж 7% -ға, $238 млн. дейін өсті. Операциялық пайда 11% -ға, $251 млн дейін өсті, маржа 37,5% (ж/ж + 1,6 п.т.) құрады. Pizza Hut сегментінде салыстырмалы сату 1% -ға ж/ж ұлғайды, мейрамханалар саны 2% -ға ұлғайып, 19,92 мың болды. Тауар айналымы жылына 2% -ға, $3,18 млрд. дейін төмендеді. Түсім $150 млн құрады (өткен жылдың деңгейінде). Операциялық пайда - $91 млн (-6% ж/ж), маржа 38,3% деңгейінде (-2 п.т. ж/ж).

Жиынтық түсім $1 826 млн (+ 7% ж/ж) құрады, бұл қатарынан алтыншы рет $1,83 млрд. консенсус-болжамынан төмен болып шықты. Түсім динамикасына негізгі үлесті меншікті мейрамханалардың сату сегменті (+ 22%) қосты, Операциялық пайда $619 млн (+ 1% ж/ж) деңгейінде болды. Түзетілген EPS $1,37 болды, консенсус-болжам $1.41 болды. 

«Нәтижелер аралас болды. KFC Қытайда сатуды ұлғайтады, бірақ оларды үй нарығында қысқартады, Pizza Hut барлық негізгі нарықтардағы позициясын жоғалтады. Операциялық рентабельділік те нашарлауда. Бірақ франшизаға деген сұраныс жоғары болып қалып отыр, бұл желілердің өсуін тудырады. Менеджмент нәтижелерге түсінік береді. Нарық біркелкі өскен, акциялар кең бүйірде қозғалуда. Консенсус-болжам 8% өсімді болжайды», — деп атап өтті Freedom Finance Global сарапшысы Георгий Ващенко.