22.11.2024 18:12

FAA құстармен соқтығысудан кейін Boeing 737 ұшағының түтін қаупін зерттеуде

АҚШ-тың Азаматтық авиация федералдық басқармасы (FFA) компанияның ұшақтары ірі құстармен соқтығысқан кезде екі оқыс оқиғадан кейін Boeing (BA) ұшқыштарының қосымша сақтық шараларын зерттеуде, деп хабарлайды Bloomberg.
Ведомствоның шағын тергеушілер тобы мәселені шешу бойынша ішкі ұсыныстар әзірледі, соның ішінде ұшқыштардың кабинадағы ауа ағынын реттейтін ұшу кезінде ауа баптаудың бір немесе екі блогын өшіру талабы бойынша. Сарапшылардың ұсыныстары сондай-ақ басқаруды 737 Max ұшағының барлық жаңа және бірегей функцияларын қайта қарауға шақырады.
Осыған байланысты агенттік алдағы апталарда мамандардың ұсыныстарын бағалау үшін түзету әрекеттерін қарау жөніндегі комиссияны шақырады. Көліктегі қауіпсіздік жөніндегі ұлттық кеңес құстардың ұшақтармен соқтығысуы туралы ақпарат жинап жатқанын мәлімдеді.
Борттағы өрт оқиғалары, атап айтқанда, Southwest Airlines Co. (LUV), сондай-ақ CFM International өндірісінің LEAP-1B қозғалтқыштарымен. Азаматтық авиация басқармасында қозғалтқыштармен байланысты проблемаларды шешу үшін Boeing, CFM және еуропалық авиациялық қауіпсіздік реттегіштерімен ынтымақтасатынын мәлімдеді.
АҚШ-тың Азаматтық авиация федералдық басқармасында Boeing 737 Mach ұшақтарын пайдалану қауіпсіздігіне қатысты ішкі келіспеушіліктер бар сияқты, дейді Freedom Finance Global компаниясының жетекші сарапшысы Наталья Мильчакова. Егер жекелеген зерттеушілер осы лайнерлердің ұшу қауіпсіздігінің қосымша шараларын әзірлеуді талап етсе, онда көпшілік Boeing 737 Mах үшін жеке қауіпсіздік талаптарын енгізудің қажеті жоқ деп санайды, бірақ барлық азаматтық ұшақтарды пайдалану үшін қолданыстағы талаптармен шектелу керек.
Егер FAA-дағы Boeing ұшақтарының осы моделіне қатысты қатал желіні жақтаушылар жеңіске жетсе, бұл авиақұрылыс корпорациясының әлеуетті және тіпті қолданыстағы клиенттермен жаңа келісімшарттар жасасуына кері әсерін тигізуі мүмкін. Бірақ FAA ішкі келіспеушіліктерді қалай еңсере алатынына қатысты қорытынды жасауға әлі ерте.