29.11.2024 16:58

Shein және Temu ойыншықтар нарығында кеңеюде

Тез өсіп келе жатқан мамандандырылған интернет-дүкендер, атап айтқанда, PDD's Temu және оның бәсекелесі Shein, америкалық және еуропалық сатып алушылардың «қара жұма» туралы дүрбелең кезінде ойыншықтар сату саласына кіріп жатыр, деп хабарлайды Reuters.
Өткен жылдары Temu және Shein ойыншықтар мен басқа да мерекелік сыйлықтар сатып алу үшін әдеттегі орындар болған жоқ. Платформалар АҚШ-та сандық «доллар үшін дүкендер» қызметін атқарады және орамалдар мен киімдерден бастап тұрмыстық техникаға дейін әртүрлі тауарларды төмен бағамен ұсынады.
Енді екі компания да мерекелік маусымда бөлшек сауданы қамтамасыз ететін ойыншықтардың жаһандық нарығында үлкен үлеске ие болуға ұмтылуда. Circana зерттеу компаниясының мәліметінше, 2023 жылы ойыншықтардың әлемде сатылуы $108,7 млрд. құрады.
Shein ойыншықтар компания үшін ең жылдам өсетін санаттардың біріне айналғанын атап көрсетеді. Ойыншықтарды сату жылдық есеппен екі мәнді пайызға өсті. Temu сондай-ақ әлеуетті сатып алушылардан ойыншықтарды іздеу сұраныстарының ұлғайғаны туралы хабарлады.
Бұл ретте екі алаң да американдық реттеушілер мен тұтыну тауарларын өндірушілер тарапынан олардың сайттарында қойылған қолдан жасалған және контрафактілік өнімдерге алаңдаушылық туғызады. Атап айтқанда, платформалар АҚШ-та тыйым салынған балалар тауарларын америкалық пайдаланушылар үшін сатуға қойды. Алайда ескерту шығарылғаннан кейін сату туралы хабарландырулар алынып тасталды.
Алаяқтар көбінесе сұранысқа ие қымбат емес тауарларды қолдан жасайтындықтан, қытайлық ритейлерлер кем дегенде бағалық немесе тіпті сыйлықақы өнімдер сегментіне қарай кеңеюі мүмкін, деп есептейді Freedom Finance Global жетекші сарапшысы Наталья Мильчакова. Бұл сөзсіз шығындардың артуымен байланысты болады.
Алайда, ретейлерлерге мұндай жағдайлар олардың іскерлік беделіне әсер етпеуі үшін одан әрі жасалмалардың санын болдырмау немесе азайту маңызды. Олардың ойыншықтар саудасы саласына бизнесті кеңейтудің жеке жоспарлары балалар ойыншықтары мен балаларға арналған азық-түлік емес тауарлардың едәуір бөлігінің Қытайда өндірілуіне байланысты болуы мүмкін.