09.12.2024 13:27

Omnicom Interpublic сатып алу туралы келіссөздер жүргізуде

Omnicom Group (OMC) жарнамалық-маркетингтік конгломераты Interpublic Group (IPG) жарнамалық компаниясын сатып алу туралы ілгері келіссөздер жүргізуде, деп хабарлайды The Wall Street Journal.
Сатып алу акциялармен төленеді. Қарызды есептемегенде, Interpublic $13-ден $14 млрд-қа дейін бағаланады. Тараптар келісім туралы осы аптада хабарлай алады. Бұл ретте талқыланатын мәміленің нақты шарттарын компания атай алмауы мүмкін.
Нью-Йоркте орналасқан Omnicom Interpublic Group of Companies және британдық WPP-мен бәсекелеседі және 5000-нан астам клиенті бар әлемдегі ең ірі интеграцияланған жарнамалық және коммуникациялық компаниялардың бірі болып табылады. Денсаулық сақтау секторынан бөлшек саудаға дейін клиенттері бар Interpublic желтоқсан айының басындағы жағдай бойынша $10,9 млрд-қа жуық нарықтық құнға ие болды, ал оның акциялары жыл басынан бері $29,48 дейін 10,36% -ға төмендеді.
Егер бұл американдық және әлемдік жарнама нарығы үшін маңызды мәміле жасалса, онда Omnicom өзінің Interpublic бәсекелесін қарызды есептемегенде $13-14 млрд-қа сатып алмақ. Мұндай болжамды сатып алу бағасы, біздің ойымызша, Interpublic-ті Omnicom-мен бірігуге қатты ынталандыруы мүмкін, себебі ол Interpublic-тің нарықтық капиталдануынан 20-28% -ға асып түсуі мүмкін, деп хабарлады Freedom Finance Global компаниясының жетекші сарапшысы Наталья Мильчакова.
Omnicom компаниясының нарықтағы сыйлықақысы бар бәсекелесін сатып алу себептері түсінікті, себебі баспа БАҚ-тағы жарнама және сыртқы жарнама сияқты жарнама нарығының көптеген сегменттері интернеттегі жарнаманың өсуі кезінде құлдырауда. Interpublic цифрлық маркетинг саласында өте дамыған болғандықтан, бәсекелестердің компанияны сатып алуға қызығушылық танытуы таң қаларлық емес және оның акционерлері компанияны нарыққа шығаратын сыйлықақымен сататын болады.