10.01.2025 13:25

Amazon жарнама бизнесін кеңейтуге ниетті

Amazon корпорациясы (AMZN) өзінің жарнамалық бизнесін кеңейтеді және басқа сайттарға өз дүкендері үшін өзінің жарнамалық технологиясын пайдалануға мүмкіндік береді, деп хабарлайды CNBC.
Amazon Retail Ad Service бөлшек жарнама сервисінің жаңа бета-нұсқасы басқа интернет-дүкендерге өз беттерінде тауарлар, тауарларды іздеу және қарау арқылы «триллиондаған сауда сигналдарымен оқытылған машиналық оқыту модельдеріне негізделген жарнамалық технологиялар саласындағы Amazon-дың жиырма жылдық тәжірибесін пайдалана отырып, контекстік-релеванттық жарнаманы көрсетуге» мүмкіндік береді.
Бастапқыда сервиске американдық бөлшек сатушылар қол жеткізеді, олар пайдалану деңгейіне байланысты алымдарды төлейтін болады. Жазылым бағасы жария етілмейді.
2022 жылы Amazon өзінің тоқсандық кіріс есептерінде жарнамадан түскен кірісті аша бастады. 2024 жылдың басында компанияның жарнамалық бизнесі YoY 24% -ға өсті және $11.8 млрд. жетті. Бұл сектордағы өсу қарқыны бойынша корпорация Google-дан (Alphabet, GOOGL бас компаниясы) озып кетті, бірақ Meta-дан (META) артта қалды.