18.03.2025 16:00

Қаңтарда Қытайда шетелдік брендтердің смартфондарын жеткізу 21% -ға төмендеді

Apple (AAPL) қоса алғанда, шетелдік брендтердің смартфондарын Қытайға жеткізу 2025 жылғы қаңтарда жылдық есеппен 21% -ға қысқарды, деп хабарлайды Reuters.
Нарыққа бір жыл бұрынғы 5,5 млн-ға қарағанда небәрі 4,4 млн құрылғы келіп түсті. Шетелдік корпорациялар үлесінің төмендеуінен басқа, Қытайдағы смартфондардың жалпы нарығы да төмендегенін көрсетті. 2025 жылғы қаңтарда сату 14,3% -ға қысқарды және 27,24 млн құрылғыны құрады.
Сарапшылар құлдыраудың негізгі себебін қытайлық өндірушілер тарапынан бәсекелестіктің күшеюі деп атайды. 2024 жылы Huawei жеткізілімдерді 50% -ға арттырып, өз процессорларын шығаруды жолға қойды. Vivo жаңа баға сегменттерінде гаджеттерді шығаруды жалғастыруда, ал Xiaomi жаңа HyperOS бағдарламалық жасақтамасын ілгерілетуде.
Ал Apple компаниясы өз ИИ-сервистерін іске қосуға келісе алмады, бұл оның жергілікті пайдаланушылар үшін тартымдылығын төмендетті. Оған жауап ретінде компания жеңілдіктер ұсынып, нарықта қалу үшін қытайлық ритейлерлермен серіктестік құруға мәжбүр.
Ақпан айында Қытайда тұтынушылық сұраныстың төмендеуі және iPhone мен Samsung компанияларының бәсекелестігіне айналған смартфондардың кейбір қытайлық үлгілерінің нарыққа шығуы жағдайында смартфондар сатылымының құлдырауы байқалады, дейді Freedom Finance Global компаниясының жетекші сарапшысы Наталья Мильчакова. Apple Қытайдағы тұтынуды ынталандыру бағдарламаларын іске қосқаннан кейін күтілетін сұраныстың өсімін пайдалана алады және жаңартылған iPhone-ды қытайлық сатып алушылар үшін қолжетімді және сұранысқа ие ету үшін қытайлық нейронды желілердің iOS-тың жаңа нұсқасына кірігу жобасын жалғастыруға мүмкіндік береді.