19.03.2025 15:05

Adobe интернет-маркетинг құралдары үшін АИ агенттерін іске қосады

Adobe (ADBE) компаниясы брендтерге өздерінің веб-сайттарында пайдаланушылармен қарым-қатынасты бейімдеуге көмектесетін жасанды зияткерлік агенттердің іске қосылғанын жариялады, деп хабарлайды Reuters.
Жаңа құрал Adobe компаниясының онлайн-маркетинг саласындағы бизнес-шешімдерінің бір бөлігі болып табылады, ол өткен қаржы жылында компанияға $21,5 млрд. табыс әкелді. Adobe АИ агенттері компанияларға онлайн-белсенділігі негізінде пайдаланушылар үшін жарнаманы дербестендіруге мүмкіндік береді. Мысалы, егер адам TikTok жарнамасы арқылы сайтқа кірсе, жүйе ол үшін іздеу сұрауынан келген ересек адамның көретінінен өзгеше контент таңдайды.
Adobe Experience Cloud бөлімшесінің аға вице-президенті Амит Ахуджа пайдаланушылар ChatGPT сияқты сервистерге ұқсас чат-боттар арқылы сайттармен өзара әрекеттесуді жиі күтетінін атап өтті. Adobe шешімдері компанияларға осындай функцияларды енгізуге көмектеседі, бірақ анағұрлым дәл дербестендірумен.
Мысалы, егер пайдаланушы саяхат брондау сайтына Instagram-дағы жарнаманы басқаннан кейін кіріп, турлар туралы сұраса, чат-бот қолжетімді ұсыныстарды ғана емес, жарнамада көрсетілген нақты бағытты да ескере алады. Бұл ұсыныстардың релеванттылығын арттырады және пайдаланушы тәжірибесін жақсартады.
Adobe компаниясының жаңа AI агенттері қазіргіге қарағанда цифрлық маркетингтің неғұрлым тиімді құралына айналуы тиіс, себебі олар сатып алушылар мен әлеуетті сатып алушыларға тауардың немесе қызметтің бар-жоғы, ерекшеліктері мен бағасы туралы сұхбат режимінде хабарлауға мүмкіндік береді, деп атап өтті Freedom Finance Global жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова. Корпорацияның бәсекелестерден бұрын бұл тауашаны тезірек алуға ұмтылатыны қисынды.