03.03.2023 18:59

Amazon компаниясының жоғары ағындық шығындары өз нәтижесін бере бастады ма?

Ең ірі американдық интернет-сатушы Amazon.com Inc. (NASDAQ: AMZN), бәлкім, бәсекелестерінен гөрі, мазмұнға инвестицияларды монетизациялайды. Компанияның электрондық коммерция сегменті де осыдан пайда көре алады.

Prime Video үшін мазмұн шығындарынан басқа, мұнда Music Unlimited лицензиялық төлемдері, Prime Channels сияқты цифрлық жазылымдар, сондай-ақ цифрлық сатып алулар мен қызметтер кіреді. Басшылықтың айтуынша, тек Prime Video шығындары бір жыл ішінде шамамен $7 млрд құрады. бұл Уолл-стрит сарапшылары болжағаннан әлдеқайда аз және басқа ағындық қызметтерге қарағанда аз. Мысалы, Netflix 2022 жылы мазмұнға $14 миллиард доллар жұмсады.
2022 жылы Amazon-дың бейне және музыкалық мазмұнға жалпы шығындары $16,6 миллиард долларға дейін өсті.Prime Video үшін мазмұн шығындарынан басқа, мұнда Music Unlimited лицензиялық төлемдері, Prime Channels сияқты цифрлық жазылымдар, сондай-ақ цифрлық сатып алулар мен қызметтер кіреді. Басшылықтың айтуынша, тек Prime Video шығындары бір жыл ішінде шамамен $7 млрд құрады. бұл Уолл-стрит сарапшылары болжағаннан әлдеқайда аз және басқа ағындық қызметтерге қарағанда аз. Мысалы, Netflix 2022 жылы мазмұнға $14 миллиард доллар жұмсады.

Amazon мазмұнына шығындар салыстырмалы түрде төмен, дегенмен компания көрермендердің жоғары қатысуын атап өтуі мүмкін. Платформаның басты хиттері екі медиа өнім болды: бейсенбіге қараған түні Футбол бағдарламасы (Thursday Night Football) және "Сақиналардың иесі: Қуат сақиналары" сериясы. Компания басшылығы бұл жобалардың іске қосылуы Prime Amazon жазылымдарының рекордтық санына әкелгенін атап өтті. Сонымен қатар, ағындық мазмұн тек жаңа ізбасарларды тартуға ғана емес, тіпті бұрыннан барларын сақтауға да көмектеседі. Дәлел ретінде Amazon абоненттердің жоғары ұстау коэффициенті туралы деректерді ұсынды, мысалы, Netflix шығуды белгілейді.

Amazon Prime өткен жылы parks Associates мәліметтері бойынша АҚШ-тағы ең танымал жазылым бейне қызметтерінің рейтингін басқарды. Бұл ретте компания Дисней мен Netflix-пен салыстырғанда мазмұнға ең аз бюджетке ие болды.
Бейнедегі Amazon-дың салыстырмалы түрде төмен бюджеті компанияның бизнес-моделіне байланысты. Бөлшек сатушы Ағындық қызметті Prime мүшелігі мен интернет-сатып алуды ынталандыру тәсілі ретінде пайдаланады. Компания осы қызметтер арасындағы тікелей байланысты атап өтеді. Осылайша, Amazon бейнені e-commerce сатылымының катализаторы ретінде пайдаланады.

2 наурыздағы сауда-саттықта AMZN акциясы $92,13 долларды құрады.