15.04.2024 09:53

Nio негізін қалаушы АҚШ та қытайлық электрмобильдерге арналған тарифтерді талқылау аясында нарықтардың ашықтығын талап етеді

Қытайлық Nio (NIO) электрмобиль өндірушінің негізін қалаушы Уильям Ли Гарвард университетінде өткен іс-шарада сөйлеген сөзінде бизнестегі ашықтыққа шақырды. Оның айтуынша, Қытайдағы электрмобильдердің жылдам өсуі «ашық және бәсекеге қабілетті» нарықтың нәтижесі болып табылады, онда «барлық өнім брендтеріне немесе шығу тегіне қарамастан сұранысқа ие».


Ол Tesla-ның жетістігіне сүйенеді, Илон Маск соңғы үш жылда Қытайда 1,36 млн электрмобиль сатты.


Лидің ойынша, бәсекелестік кез келген нарық үшін өте пайдалы және бұл инвестициялардың ұлғаюына, шығынсыздыққа шығу уақытының ұлғаюына, қателіктердің азаюына әкеледі. Нәтижесінде үздік компаниялар одан да жақсы болады.


Бұл сөз Вашингтон мен Брюссельдің пікірінше, мемлекет тарапынан субсидияланған және отандық автомобиль өндірушілерге зиян келтіруі мүмкін қытайлық электромобильдер экспортына байланысты Аспан асты елі мен Батыс арасындағы шиеленістің күшеюі аясында айтылды.


Еуропалық Одақ BYD, Geely және SAIC сияқты қытайлық электрмобиль өндірушілерге қатысты тергеп-тексеру жүргізеді, сондай-ақ өз елдерінде субсидия алатын өндірушілердің шарттарын теңестіру үшін арнайы тарифті енгізу талқылануда. 


Бірақ қытайлық өндірушілерге қазірдің өзінде жоғары тарифтер мен саяси қақтығыстарға тап болған АҚШ нарығында оңай емес.


Президент Джо Байден қытайлық электрмобильдердің тарифтерін көтеру мүмкіндігін қарастыруда, республикалық сенатор Марко Рубио мен демократиялық сенатор Шеррод Браун арзан қытайлық электрмобильдерге, оның ішінде ұлттық қауіпсіздік мәселелеріне қатысты алаңдаушылық білдірді.


Ли мәлімдегендей, Nio АҚШ-та тоқсан сайын сату мүмкіндігін зерттеуде. Қытай нарығында премиум сегмент үшін 298 мың юаньнан (42 мың АҚШ доллары) басталатын модельдік сериясы бар автомобиль өндіруші алғашқы үш айда Tesla сатқан 132 420 көлікпен салыстырғанда 30 053 электрмобиль сатты.