30.04.2024 16:23

McDonald's сату клиенттердің шығындарын қысқартқандықтан үміттерін ақтамады

McDonald's (MCD) бірінші тоқсанда Уолл-стрит сату жөніндегі үмітін ақтамады. Тұтынушылар мейрамханаларда тамақтануды қысқартты, ал Таяу Шығыстағы жанжал гамбургерлер желісінің халықаралық сатылымына әсер етті.

Сатудың жаһандық салыстырмалы өсімі төртінші тоқсан қатарынан 1,9% -ға дейін төмендеп келеді, бұл ретте компания тұтынушылар «жұмсаған әрбір долларымен әлдеқайда түсінікті» болды деп мәлімдеді. Сарапшылар LSEG деректеріне сәйкес 2,35% -ға өсуді болжаған.

2023 жылы компанияның жалпы түсімінің 10% -ын құраған даму үшін халықаралық лицензиялық нарықтар сегментіндегі салыстырмалы сату Жапонияда, Латын Америкасында және Еуропада оң үрдістерді нивелирлеп, 0,2% -ға төмендеді. Талдаушылар 0,98% өсім күтеді.

Наурыз айының басында McDonald's қаржы директоры Ян Борден Таяу Шығыстағы қақтығыстың қысымымен және Қытай экономикасындағы проблемалар аясында бірінші тоқсанда халықаралық сауданың бірте-бірте құлдырауы туралы ескерткен болатын.

Жоғары бәсекелестік бургер алпауытын арзан мәзір нұсқаларына сүйенуге итермеледі.

Бірінші тоқсанда сол дүкенде сату АҚШ-та бар болғаны 2,5% -ға өсті, бұл өткен жылғы өсімнен 12,6% -ға төмен.

McDonald's акцияға $2,70 мөлшерінде тоқсандық түзетілген пайда жариялады. LSEG деректеріне сәйкес талдаушылар $2,72 бағалады. Жалпы операциялық шығыстар $3,43 млрд. дейін 2% ұлғайды.