08.05.2024 16:16

Meta жасанды интеллект арқылы жарнамалық бейнелерді жасау бойынша ұсыныстарды кеңейтеді

Facebook және Instagram бас компаниясы Meta Platforms (META) өзінің жасанды интеллект арқылы генеративті жарнамалық өнімдер жиынтығын кеңейтіп, сурет нұсқаларын автоматты түрде жасай алатын және олардың үстінен мәтін қоя алатын құралдарды ұсынатынын мәлімдеді.
Құрал компания Meta AI көмекшісі жасаған барлық суреттерге қолданатын су белгілерінсіз тест түрінде іске қосылады. Meta-ның вице-президенті және монетизациялау бөлімінің басшысы Джон Хегеман компанияның жарнама үшін таңбалау қалай жұмыс істейтіні бойынша әлі де жұмыс істеп жатқанын және жыл соңына дейін құрал бүкіл әлемде қолжетімді болғанда ұсыныстарын бөлісетінін айтты.

Бұл хабарландыру Мета өзінің жасанды интеллектінің генеративтік үлгілерін жасауға және қолдауға миллиардтаған доллар жұмсап, сонымен қатар жарнама берушілерді өздерінің кампанияларының шығармашылық аспектілерімен байланысты жұмысты автоматтандырып, салынған қаражаттан көбірек пайда көретініне сендіруге тырысқан кезде жасалды. Meta құралының көмегімен жарнама берушілер өз өнімдерінің суреттерін қотарып, басқа нұсқаларды жасай алады, мысалы, нысанның ракурсын өзгерту немесе өнімді пайдаланатын адамдарды көрсету.
Компания сондай-ақ тақырыптар үшін мәтін жасау бойынша өз ұсыныстарын кеңейтеді, бұл ретте мәтінді генерацияланған бейнелерге тікелей салу мүмкіндігін қосады. Жақын айларда Meta жарнама берушілерге сурет нұсқаларын бейімдеу үшін пайдалануға болатын мәтіндік кеңестерді енгізу мүмкіндігін қосады.
Alphabet (GOOGL) компаниясына тиесілі Google-дың цифрлық жарнама алпауыты ақпан айында AI құралдарының осындай кеңейтілгенін жариялады. Google өз құралдарының көмегімен жасалған жарнама DeepMind жасанды интеллект зерттеу зертханасы әзірлеген SynthID су белгілері технологиясын пайдалану арқылы таңбаланатынын атап өтті.