04.09.2023 15:48

BMW және Mercedes Tesla-ны жаңа модельдермен қуып жетуді көздеп отыр

BMW және Mercedes электромобильдер нарығының көшбасшыларымен: қытайлық компаниялармен және американдық алпауыт Tesla-мен қашықтықты қысқартуға ниетті екенін көрсетеді. Кейбір сарапшылар Күткендей, Мюнхендегі көрмеде электр машиналары мен жаңа платформалардың тұжырымдамалары ұсынылды. Бірақ Уоррен Баффет пен Тесланың қытайлық BYD сүйіктісін қуып жету үшін олар керемет жасауы керек.

Mercedes - Benz өзінің «революциялық дамуын» ұсынды - CLA Class, 750 км диапазоны бар және 15 минуттық зарядтау кезінде 400 км қашықтықты жүріп өтуге қабілетті электромобиль.

BMW Vision Neue Klasse жаңа тұжырымдамасын көрсетті. Осы платформаға негізделген алғашқы автомобильдер 2025 жылы өндіріске енуі керек. BMW биылғы жылы электромобильдер сатылымын екі есеге арттырады. 2023 жылдың соңына қарай BMW-дің әлемдік сатылымының 15% электр машиналарында болады.

Осыған қарамастан, Tesla (әлемдік нарықтың 20%) және BYD (әлемдік нарықтың 15%) бөліскен нарықты жаулап алу "баға соғысы"жағдайында одан да қиын болады. Өндіріс көшбасшылары нарық үлесін арттыру үшін бағаны төмендетуге дайын, мұндай жағдайда жаңадан бастаушыларға әсіресе қиын болады. Бірақ еуропалықтар құндылықтарға назар аудара отырып, сату көлеміне ұмтылмауға шешім қабылдады. «Баға соғысын» тек нарықтың әр түрлі сегменттерінде көрсетілген Volkswagen ғана қолдай алады. 2026 жылы Volkswagen идентификаторды іске қосуды жоспарлап отырғанын мәлімдеді. 2all, 25 000 еуродан аз сатылатын электромобиль ($ 26,942).

«Mercedes-Benz және BMW премиум еуропалық автоөнеркәсіптің көшбасшылары осы уақытқа дейін ішкі жану қозғалтқышынан да, аккумулятордан да жұмыс істей алатын" гибридті " көліктерді шығарды, бірақ бұл формат оларға Tesla компаниясының әлемдік электромобильдер нарығының көшбасшысын әлі де айналып өтуге мүмкіндік бермеді. Дегенмен, еуропалық автоөндірушілер позицияларды тапсыруға дайын емес және олардың электромобильдер өндірісіндегі ең жаңа әзірлемелері Tesla нарығында қысылып қалуы мүмкін деп үміттенеді. Бұл әзірлемелердің Еуропада да, одан тыс жерлерде де сұранысқа ие болу ықтималдығы өте жоғары болса да, еуропалық корпорациялар әлемдік нарықтағы үлес үшін тек Tesla-мен ғана емес, сонымен қатар ұқсас кластағы қытайлық электромобиль өндірушілерімен де күресуге мәжбүр болады. Бүгінгі таңда электромобильдер нарығындағы бәсекеге қабілеттілік мәселесі баға мәселесі болып табылады, ал еуропалықтар өздерінің премиум көліктерін өндірудің жоғары құнына байланысты Tesla мен қытайлықтар сияқты төмен бағаны ұстап тұру оңай болмайды»,- дейді Freedom Finance Global жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова.