06.09.2023 13:42

Қытай дүкендері Meta Platforms драйверіне айналды

Қытайлық онлайн-дүкендер Meta Platforms Inc. (NASDAQ: META) компаниясының жарнамалық кірісінің өсуін қамтамасыз етті және бұл үрдіс алдағы тоқсандарда сақталуы мүмкін.

Соңғы бір жарым жыл ішінде Meta жарнама бизнесіне бірден бірнеше факторлар қысым көрсетті. Бұл Apple экожүйесінде пайдаланушы деректерін пайдалану ережелерінің өзгеруі, макроэкономикалық белгісіздік жағдайында Жарнамалық шығындардың жалпы төмендеуі, сондай-ақ жаңа танымал әлеуметтік сайттардың, ең алдымен TikTok бәсекелестігі.

Дегенмен, Meta Platforms 2023 жылдың бірінші және екінші тоқсандарында жаңа өсу нүктесіне ие болды. Бұл халықаралық сатылымдарды кеңейту мақсатында жарнамалық шығындарды көбейтетін қытайлық онлайн-дүкендер.

Айта кету керек, АҚШ-тағы мұндай дүкендердің танымалдығы инфляция аясында тез өсуде. Мысалы, TEMU онлайн-дүкенінің жас тұтынушыларға бағытталған қолданбасы Amazon компаниясының FIREOS операциялық жүйесі бар құрылғыларда жиі жүктелетіндердің бірі болып табылады.

Қытайдың тағы бір дүкені Shein негізінен халықаралық нарыққа кеңею арқылы өткен жылы сатылымның 45% - ға өскенін көрсетті. Салыстыру үшін, 2023 жылдың бірінші жартыжылдығында Amazon-дың АҚШ-тан тыс сатылымы тек 5% - ға өсті, өсудің едәуір бөлігі қытайлық саудагерлермен қамтамасыз етілді.

Facebook, Instagram және басқа да Meta әлеуметтік желілерін өз өнімдерін жарнамалау үшін пайдаланатындықтан, meta Platforms үшін қытайлық онлайн-дүкендердің танымалдылығының артуы оң фактор болып табылады. Осылайша, Қытайда әлеуметтік желілерге қол жетімділік шектеулі болғанына қарамастан, meta қытайлық компаниялардан кіріс алады.

Meta Platforms әлі де теріс макроэкономикалық факторлардың қысымында, бірақ ағымдағы жылы компания кірісінің 14% - ға және пайданың 56% - ға өсуі күтілуде.

5 қыркүйектегі сауда-саттықта META акциясы $300,15 долларды құрады.