03.11.2023 14:35
Ferrari брендтің күшін көрсете отырып, кірісті күткеннен жоғары көрсетті
Тоқсан қорытындысы бойынша түсім €1,544 млрд құрады, бұл бір жыл бұрынғы ұқсас кезеңдегі нәтижеден 23,5% - ға жоғары. Алынған мән FactSet консенсус болжамынан жоғары болды - €1,484 млрд. Сатылымның өсуіне сатылған автомобильдер санының артуы және олардың ұсыныстарының кең ауқымы ықпал етті. Демеушілердің кірістер сегменті кірістің 14% - ға өсуін көрсетті ж/ж дейін €145 млн, ал автомобильдер мен бөлшектерді сатумен айналысатын компанияның негізгі сегменті кірістің 26% - ға өсуін көрсетті ж/ж дейін €1,33 млрд. Қозғалтқыштарды сатудан түскен кірісті 33% ж/ж -дан €28 млн-ға дейін төмендету сатудың жалпы динамикасына айтарлықтай әсер еткен жоқ. Осы сегменттегі сатылымның төмендеуі ағымдағы келісімшарттың мерзімі жақындаған сайын Maserati үшін жеткізілімнің төмендеуімен байланысты.
Автокөлік жеткізілімдері тоқсан ішінде 8,5% ж/ж 3459 бірлікке дейін өсті, тоқсан сайын жеткізілім өсімі 2% құрады. Барлық жеткізу өңірлері Азиядан басқа оң динамиканы көрсетті, осы өңірдегі жиынтық жеткізілімдер 8,3% - ға төмендеді. Ferrari үшін екінші сұранысқа ие нарық болып табылатын Америка континентіндегі жеткізілім 21% ж/ж 1096 автокөлікке дейін өсті. Гибридті модельдерді жеткізу жалпы жеткізілім көлемінің 51% - на жетті, бұған дейінгі тоқсанда бұл көрсеткіш 43,0% құрады. Әрине, Ferrari брендінің оқшаулануын ескере отырып, жеткізілім динамикасы екінші орынға шығады, бұл компанияның автомобильдерінің баға динамикасымен не болғанын көрсетеді.
Түзетілген операциялық пайда €423 млн (+41,4% ж/ж) дейін өсті. Операциялық пайда маржасы бір тоқсан бұрын 29,6% - ға қарсы 27,4% және бір жыл бұрын осыған ұқсас кезеңде 23,9% құрады. Жаңа модельдерді жеткізу және жеткізілім көлемінің жалпы өсуі, сатудың орташа бағасының жоғарылауымен қатар, операциялық пайданың динамикалық өсуін көрсетуге көмектесті.
EBITDA рентабельділігі 38,6% құрады, бұл автомобиль өндірушілер арасындағы орташа салалық көрсеткіштен екі есе көп. Ferrari рентабельділіктің жоғарылауын және бағаны көтеру мүмкіндігін көрсете отырып, өзінің сәнді тауарларға қатыстылығын тағы да дәлелдейді. Нәтижесінде, өткен тоқсандағы акцияға шаққандағы пайда 1,82 €(+48% ж/ж) немесе Нью-Йорк биржасында сатылатын бір қағазға $1,92 доллар болды. Алынған EPS мәні консенсус бағасынан жоғары болды €1,62 ($1,71).
Ferrari 2023 жылға арналған қаржылық болжамын көтерді. Кірістер €5,9 млрд болуы керек. түзетілген EBITDA €2,25 млрд-тан жоғары болуы керек, Ferrari EBITDA кірістілігінің биылғы жылы 38%–ға дейін өсуін болжайды, 2022 жылы 34,8% - ға қарсы. бұрын компания €5,8 млрд және EBITDA кірісіне €2,19-2,22 млрд деңгейінде назар аударды. брендтің күші мен оқшаулануы автоөндірушінің оның тауашалар компанияның бағаны көтеру мүмкіндігі болған кезде сатылымның тұрақтылығын көрсетеді.
Ferrari үлкен бәсекелестермен салыстырғанда лайықты нәтижелерді көрсетеді. Брендтің танылуы және операциялық сегменттің премиумы компанияға автомобильдердің жаппай нарығы бойынша жалпы сұраныстың төмендеу қаупінен оқшаулауға көмектеседі. Компанияның акцияларын бағалау дәстүрлі түрде нарықтық капиталдандыру бойынша RACE-ке сәйкес келетін басқа автомобиль өндірушілерімен аз байланысты болып қалады.
«Ferrari N. V. тағы да брендтің күшін көрсетті, жеткізілім қайта өсті және жаңа модельдерді сатудың басталуы сатудың орташа құнына оң әсер етті. Біз Компанияның сұраныстың төмендеуімен бетпе - бет келуі мүмкін екендігі туралы нақты сигналдарды, сондай-ақ компанияның өндіріс көлемін едәуір арттыратындығы туралы сигналдарды әлі көрмейміз», - деп атап өтті Freedom Finance Global сарапшысы Дмитрий Поздняков.