17.11.2023 14:07

Сарапшылар Alibaba-ның тоқсандық нәтижелеріне не әсер еткенін айтты

Alibaba (BABA) компаниясы тұтастай алғанда нарық күткеннен төмен аралас нәтижелерді ұсынды. Компанияның кірісі жылына 9% -ға, 224,8 млрд юаньға ($30,8 млрд) дейін өсті, бұл консенсус-болжамнан 0,3% -ға жоғары. Таза кіріс 26,7 млрд юаньды ($3,7 млрд) құрады, бұл 30,7 млрд юаньның кірісі бойынша күтілгеннен төмен.

Alibaba деректеріне әсер еткен басты жағымсыз жаңалық бұлтты бизнесті бөлуді алып тастау және АҚШ-тан чиптерге экспорттық шектеулерге байланысты оның белгісіз келешегі болды. Жағдайды Джек Ма-ның отбасылық трастымен 10 млн ADR компанияға сату жоспарлары туралы ілеспе жаңалықтар қиындатты (акциялардың жалпы көлемінің 0,4%).

"Компанияның негізгі бизнесінің өсуі отандық нарықтағы күшті бәсекелестікті растайды, бұл ұзақ мерзімді перспективада кіріске де, маржиналдылыққа да, әсіресе ҚХР-дағы ішкі сұранысқа қатысты белгісіздікке де елеулі қысым көрсетеді. Халықаралық бағыттың, логистиканың және басқа да қайталама бағыттардың табысты дамуы отандық ретейл мен бұлттық бөлімшедегі теріс үрдістерді нивелирлеу үшін жеткіліксіз болуы мүмкін", - дейді Freedom Finance Global сарапшысы Роман Лукьянчиков.

Компания менеджменті ұзақ мерзімді өсу мен бәсекеге қабілеттіліктің күшеюіне назар аударатынын мәлімдеді. Компанияның CEO-сы топтың стратегиялық қайта құрылуы (бөлімшелерді бөлу) нәтижесінде компанияның оң динамикасының қайта жанданғанын хабарлады және осының арқасында компания ТИ бағытында тезірек дами алатынын атап өтті.

"Компания CFO Alibaba өсімді жалғастыру үшін технологиялар мен инновацияларға инвестицияларды өз басымдығы ретінде қойып отырғанын мәлімдеді, сондай-ақ компания тарихында 2023 фискалдық жылы (2023 жылдың наурызында аяқталды) 2,5 млрд доллар көлемінде алғашқы дивидендтерді жариялады. кірістілік - 1,1%) ", - дейді Роман Лукьянчиков.

Alibaba-ның негізгі бизнесі оң динамиканы көрсетті, дегенмен күткеннен төмен өсті, бұл отандық нарықта күшті бәсекелестіктің сақталғанын көрсетеді. Отандық нарықтағы ретейлден түсетін түсім г/г 3% -ға өсіп, 92,6 млрд юаньды құрады, Компания мұны сатушылардың өз өнімдерінің жарнамасына инвестиция салу ниетінің өсуімен түсіндірді, Бұл ретте әсер жартылай қалыпты құлдыраумен нивелирленді. Taobao бағдарламасын пайдаланушылар саны өсті, бірақ нақты өсу шамасы аталмаған. Көтерме саудадан түскен түсім жылына 18% -ға, клиенттерге қосымша ақылы қызметтер есебінен 5,1 млрд юаньға дейін өсті.

Отандық және халықаралық коммерцияның жақсаруы аясында логистика бағыты да әсерлі өсім көрсетті. Cainiao-ның кірісі 22,8 млрд юаньды құрады, бұл ж/ж 25% -ға өсімді білдіреді. Компания бизнесінің жалпы маржиналдылығы шығындарды оңтайландыру аясында жақсарды, бұл ретте бәсекелестіктің күшеюі аясында жеңілдіктерге жүгіну қажеттілігі теріс әсер етуі мүмкін.