09.01.2024 12:15

Constellation Brands 2024 ҚЖ үшінші тоқсаны үшін есеп берді

АҚШ пен Мексикадағы алкогольді жетекші өндіруші және дистрибьютор Constellation Brands Inc (STZ) 2024 ІІІ тоқсаны ҚЖ үшін есеп берді. Компанияның түсімі $2,47 млрд (+ 1% ж/ж) құрады. Консенсус-болжам $2,54 млрд (ж/ж + 4%) шығынмен сату болжанған. Операциялық пайда - $797 млн, салыстырмалы - $820 млн (+ 7% ж/ж). EPS $2,76 жетті (салыстырмалы EPS $3,24, консенсустан жоғары $3,02).

Сыра сегменті көбінесе Modolo күшті брендтерінің арқасында ж/ж 8,2% -ға өсті. Шарап бизнесі органикалық сатудың 7-9% -ға, операциялық пайданың 6-8% -ға төмендегенін көрсетті. $0,89 мөлшерінде тоқсандық дивиденд жарияланды, бұл жылдық көрсетуде 1,5% -дан кем кірістілікті болжайды.

Нарықтың реакциясы оң болды, баға белгіленімдері $253 белгісінен жоғары көтерілді (қазан айынан бері ең көп), бірақ сауда сессиясының жабылуына қарай акциялар бір күндік өсімнің жартысын жоғалтты.

«Біздің бағалауымыз бойынша, Constellation Brands-тің 2024 қаржы жылының III тоқсанындағы нәтижелерін жалпы алғанда бейтарап-оң деп бағалауға болады. Сыра сегментіндегі нарық үлесінің тұрақты өсуі (бүкіл нарықтың теріс динамикасы кезінде) сыраның негізгі брендтерін жеткізу көлемінің ұлғаюы және операциялық маржаның артуы - есептің күшті жақтары. Шарап және спирттік ішімдіктер сегментінде сатудың (түсімнің 16%) г/г 8% -ға төмендеуі теріс фактор болып табылады.  Constellation Brands басшылығы 2024 қаржы жылына арналған EPS болжамын $9,6-9,8-ден $9,15-9,35-ке дейін төмендетті. Бұл шараптар мен спирттік ішімдіктер сегментінде сатудың күтілетін төмендеуіне байланысты (осы сегменттің 2024 ҚЖ түсімінің динамикасы бойынша болжам -0,5% -дан 0,5%% -дан -7% -ға дейінгі аралыққа дейін қайта қаралды). Біз бұған дейін осы сегменттегі түсімнің төмендеуінің компания қызметіне теріс әсерін ескердік және табыстың ұзақ мерзімді өсуінің негізгі драйвері сыра сегментінің табысты нәтижелері болып табылады деп есептейміз» - дейді Freedom Finance Global сарапшысы Александра Шмидт.