04.09.2024 13:05

Snap табыс баптарын қайта құрылымдауға ниетті

Snap (SNAP) өзінің тиімсіз жарнамалық бизнесін кеңейтуге және әртараптандыруға баса назар аударады, деп хабарлады бас директор Эван Шпигель қызметкерлерге арналған жазбада.

Бұл мәлімдеме Bytedance компаниясының Instagram (Meta Platforms компаниясына тиесілі) және TikTok сияқты ірі әлеуметтік желілер тарапынан жарнамалық кірістер үшін күресте бәсекелестікке ұшыраған Snapchat үшін күрделі кезеңде жасалды.

"Сіз соңғы жылы қол жеткізген барлық прогреске қарамастан, біздің акциялардың динамикасы нарықтан неге артта қалып отыр деген сұрақ қоясыз. Жауабы қарапайым: біздің жарнамалық бизнесіміз бәсекелестерімізге қарағанда баяу өсуде ", - деп жазды Шпигель.

Тамыз айының басында Snap жарнама шығыстарының төмендеуіне сілтеме жасай отырып, ағымдағы тоқсанға әлсіз болжам жариялады, енді компанияның 2024 қаржы жылындағы кірісі $5,34 млрд. болады деп күтілуде. Компанияның акциялары жыл басынан бері шамамен 48% -ға төмендеді.

Компания сондай-ақ машиналық оқыту мен автоматтандыруға негізделген жаңа жарнамалық орналастыруларды іске қосу арқылы өзінің маркетингтік стратегиясын қайта қарауға ниетті. Бұдан басқа, Snap Meta жасағанға ұқсас толықтырылған шынайылық технологиялары мен ақылды көзілдіріктерді әзірлейді. Маусым айында Snap генеративті AI құралдарын іске қосты, олар пайдаланушыларға өздерін телефон камерасына түсіру кезінде шынайы әсерлерді қолдануға мүмкіндік береді.

Ағымдағы тоқсанға пайда бойынша әлсіз болжамнан кейін Snap кіріс баптарын қайта құрылымдау компанияның оларды сатудан түсім әкелетін өнімдерінің санын әртараптандыруға және кеңейтуге бағытталған.

«Ұзақ мерзімді перспективада Snap-тің жаңартылған стратегиясы оның қаржылық көрсеткіштерінің едәуір жақсаруына алып келуі мүмкін, бірақ олар толықтырылған шынайылық көзілдіріктерін ғана әзірлеп жатыр, демек олар сатылымға әлі тез түспейді және үшінші тоқсанның қаржылық нәтижелеріне нақты әсер етуге үлгермейді», – деп есептейді Freedom Finance Global сарапшысы Владимир Чернов.